HELLO FROM PALMA

Endelig er jeg og Nora fremme i Palma de Mallorca, som vi skal være i frem til lørdag. Det var en veldig spontan avgjørelse, og dager før så vi på Ibiza billetter, men datoene passet ikke oss begge. Så plutselig dukker det opp en ny melding fra Nora, der hun har sett på en ny reise og datoene passet. Jeg sa bokstavelig talt “jeg er med!”, og plutselig hastet det med å pakke siden vi skulle dra bare få dager etter flybillettene og hotellet var bestilt. Flyturen hit som var på 3,5 timer føltes ut som en evighet og jeg tvang meg selv til å sovne flere ganger for å få tiden til å fly (haha tørr humor). Heldigvis lå ikke hotellet langt unna flyplassen, så vi var raskt til sengs og klare for vår første dag her i Palma de Mallorca. Jeg har aldri vært her før, og etter èn dag her vet jeg allerede at jeg kunne vært her i flere uker. Jeg kommer til å dra tilbake hit på grunn av omgivelsene, rensligheten og hvor pent det er her. Det er mange mennesker her ja, men likevel er det et rolig sted som passer meg bra.

Vi lå på stranden til klokken ble over 17 i dag, dro hjem og dusjet så var vi på vei ut igjen for å få i oss litt middag. Vi spiste på Diablito, en meksikansk restaurant ved havnen og koste oss veldig før vi bestemte oss for å legge oss tidligere i dag, for å stå opp tidlig i morgen og få mer ut av dagen.

Det tar meg en til to dager for å klare å legge bloggingen inn i feriedagene, men lover at det blir bedre straks <3
 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg