WELLIES

De siste dagene vet jeg ikke hvor ble av. Plutselig sitter jeg godt plantet ned i sengen min i Moss, og prøver å tenke tilbake på hva som har skjedd de siste dagene. Jeg spiste hotellfrokost klokken 11:00 på lørdagen, og noen timer senere var jeg i Oslo på et vors. Hodet mitt var overalt, men kroppen lengtet etter sengen. Likevel klarte jeg å hente meg inn, og kom i godt humør som resten av gjengen jeg dro på byen med. Det er lenge siden jeg har vært på et skikkelig vors, så er det lov å si at det var much needed? Jeg trengte å være så sosial, trengte å ha dansefot og jeg trengte å synge surt.

 

Jeg har fremdeles to innlegg fra Palma de Mallorca som jeg vil dele med dere her på bloggen, og dette er fordi det er to gode anbefalinger som jeg ikke kan la gå i glemmeboken. På torsdag bestemte vi oss for å teste ut Wellies restauranten nede ved havnen, som har fått mange gode anmeldelser og som vi fikk tips av fra bekjente. Vi bestemte oss for å sette oss på et bord så man kunne få lyden av trafikken i nakken, synet av havnen over gaten og stemningen til plassen rundt oss. Det var en så god kombinasjon av alle tre, og det gjorde nesten maten og vinen enda bedre. Det er ingenting som finnes bedre enn å kjenne på at man er omringet av en avslappende og koselig stemning mens man spiser. Maten var helt nydelig, så stedet er notert ned for min egen del så det surrete hodet mitt ikke skal glemme den fine plassen. Hukommelsen min er så dårlig for tiden at jeg nesten begynner å lure på om noe er galt..

 

 

W  I  N  E      A  N  D      D  I  N  E

 

1 kommentar
    1. Så herlige bilder! Neida, det er normalt å glemme.. Jeg har glemt mye i det siste jeg også, og tenkt på det samme som deg, haha! Fælt og glemme mye, altså, nesten flaut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg