PUROBEACH PALMA

I går stod jeg opp klokken 06:00, for fikse meg til en shoot som skulle være i Oslo klokken 09:00 for Louds. Jeg våknet, så meg i speilet og tenkte “not today Satan”. Jeg så helt forferdelig ut, når jeg står opp umenneskelig tidlig hovner ansiktet mitt opp og jeg forstår ikke hvorfor. Så jeg stresset litt med at hovenheten skulle forsvinne innen jeg var i Oslo, noe det heldigvis gjorde. Jeg var ikke hjemme i Moss igjen før 20:00 i går kveld, så det var en veldig lang dag. Jeg har hatt feber og litt forkjølelse som traff hardt inn i går, så jeg måtte bare komme meg til sengs og heller ta igjen bloggingen i dag. Kroppen var helt ferdig, men jeg er veldig fornøyd med gårsdagens shoot. Det blir gøy å se bildene når de er klare!

Siste dagen våres i Palma (ja, jeg blir aldri ferdig med å blogge om reisen) booket vi solsenger på Purobeach for å skjemme oss litt ekstra bort. Det kostet litt for bare èn solseng, men å ha de omgivelsene rundt deg en hel dag på stranden var nydelig. Vi fikk fruktfat, vann og de ansatte kom stadig vekk bort for å sørge for at vi hadde det bra som jeg synes er viktig når man betaler så mye for å være et sted. Vi lunsjet rett fra solsengene, men måtte ta en rask pause da jeg svettet ihjel i stekende sol, som må ha vært over 40 grader den dagen. Det skadet derfor ikke med å ha et hav foran oss som var krystallblått. Etter noen så fine dager, tror jeg alle hjemme her har fått høre om hvor mye jeg vil tilbake dit neste år, for det skal jeg.

Hva synes dere om min nye header forresten? Utrolig deilig med noe nytt spør dere meg, haha. Den er laget av flinke Lise Duun. Jeg vil nesten ansette hun som min headermaking siden hun jobber så raskt og gir meg gode resultater i løpet av èn dag. 










Takk for en fin tur, Nora <3 

8 kommentarer

Siste innlegg