MIN REDNING DENNE SOMMEREN

Annonse for New Nordic Norge

Nå er det en liten stund siden sist jeg skrev om et produkt jeg har gått på over en lenger periode, så nå kunne det kanskje vært kjekt med en liten oppdatering tenkte jeg. Det er ikke alltid vi bloggere er flinke til å oppdatere dere med hvordan vår opplevelse med produkter har vært, så jeg vil derfor prøve å bli litt flinkere her – for produktene jeg har testet og er fornøyde med er det bare gøy å anbefale videre. Jeg har takket ja til å jobbe med kunden ut året nå nylig, grunnet fordi jeg har vært så fornøyd med produktet. Jeg vet ikke om dere helt kan forstå denne gleden, men å kunne jobbe videre med noe du virkelig liker – det er gøy! 

I april begynte jeg på tyggbare gummies fra Hair Volume, og jeg regner med at dere kan forstå hva dette gir deg. Du får mer volum til håret, og dette er ikke tull. De inneholder riktige mengder med ingredienser som gir deg viktige vitaminer til både hud, negler og hår – av den grunn øker det også volumet i håret ditt, som jeg har fått resultater på. Jeg har mange ganger tenkt tanken på å klippe av meg alt håret og spare det ut igjen, i håp om at det skal være mer volume der. Det er litt fælt å vite at det lange håret ditt har et stort potensiale til å se så fint og friskt ut, men at det bare ser flatt ut på grunn av mangel på en fyldig look. Etter å ha gått på dette i mange måneder, og det har vært min redning denne varme sommeren, vil jeg bare nå ut til dere som sliter med det samme jeg slet med tidligere.

Det er bare hår, men fy fader for en selvtillit det kan gi deg med litt ekstra volume.



De har en god smak av eple som gjør den daglige dosen på 2 gummies litt ekstra godt. Dessuten så lukter inneholder i boksen så himla godt at jeg til og med har bedt venner om å lukte – rart? Kanskje.

12 kommentarer
    1. Volum kommer av luft mellom hårstråene eller tilsatte produkter typ hårspray osv. Vær så snill å vær litt kritisk mtp hva du reklamerer for. Dette blir for dumt. De eneste som faller for dette er småjenter som burde brukt pengene sine på noe mer fornuftig. Skjerp deg..

    2. Berit: Jeg backer deg i at dette kan virke for godt til å være sant – sånn er jeg med alle nye produkter jeg tester, hvem er ikke det?

      Tablettene inneholder vitaminer som bidrar til normal vekst og vitaminer som kommer til der håret vokser/ dannes. På grunn av riktige mengder med vitaminer resulterer det til et friskt og sunt hår – som igjen resultater til mer volum <3 That´s a fact.

    3. Sorry ass.. Her er “virkemidlene” som visstnok er bare vitaminer som stimulerer hårvekst. Ta en titt på lenken, og gjerne Google litt selv. Gadd ikke Google plantene..
      Biotin:
      https://www.medicalnewstoday.com/articles/287720.php
      Pantothensyre:
      https://www.netdoktor.dk/vitaminer/pantotensyre.htm
      Zink:
      http://www.nettdoktor.no/ernaering/vitaminer/artikler/zink.php
      Du må gjerne henvise til kilder neste gang du påstår noe om virkemidler til det du selger. Og da selvfølgelig til medisinske nettsted, ikke fra annonsøren. Ref : “På grunn av riktige mengder med vitaminer resulterer det til et friskt og sunt hår – som igjen resultater til mer volum <3 That´s a fact."

    4. Berit: Jeg påstår ingenting. Lenkene du selv har lagt igjen her viser at hvis du ikke tar nok vitaminer så blir det motsatt effekt inkludert hårtap via dine kilder. Men om du tar nok vitaminer av dette som jeg nevner, så resulterer det til friskt og sunt hår samt bedre hud og negler (som biotin og Zink gir deg) – og dette har Hair Volume i seg 🙂

    5. Hvis du leser hva som egentlig står så ser du jo at du får i deg alle vitaminene du skal ha gjennom vanlig kost. Kroppen er ikke i stand til å ta opp mer enn maks, resten blir av avfallsprodukter som kroppen kvitter seg med. Savner forresten kildehenvisning til “Men om du tar nok vitaminer av dette som jeg nevner, så resulterer det til friskt og sunt hår samt bedre hud og negler (som biotin og Zink gir deg)”.
      Mtp hårtap fra linken er dette en bivirkning av en mangelsykdom. Det ser vel du også. Og Hair volum er vel strengt tatt ikke en medisin for behandling av det. Så der falt hele det argumentet. Du må lese hele teksten, ikke hente utdrag ut av sammenheng. Det jeg ber om er at du er mer kritisk til det du velger å reklamere for. I all tid du får betalt for å skrive positivt om Hair Volum er det vanskelig å ta argumentene dine seriøst. I allefall når du ikke klarer å henvise til kilder som bekrefter at det er medisinsk testet og fungere.

    6. Berit: Det er klart man skulle få nok vitaminer av Biotin og Zink gjennom sin vanlige kost – men andre og inkludert meg selv får ikke til tider dette gjennom vanlig kost og derfor er piller/ tabletter som inneholder Biotin og Zink bra for deg 🙂 Da jeg var undervektig fikk jeg beskjed fra legen om å gå på dette siden kroppen min sviktet samt andre tabletter siden jeg hadde mangel på en del – noe jeg fremdeles har i perioder. Huden min ble dårlig, jeg mistet mye hår og jeg slet med dårlige negler.

      Jeg får betalt for å skrive om Hair Volume, men jeg kan når som helst si at dette ikke funket for meg eller takke nei til samarbeid. Før jeg får muligheten til å takke ja til et samarbeid går det via agentene min og er det noe de synes er pussig med produktene takker vi nei til samarbeid og penger. Jeg gikk på Hair Volume flere måneder før jeg skulle skrive for dem, og det var fordi jeg fikk lov til å teste om jeg var fornøyd eller ikke. Var jeg ikke fornøyd, da trengte jeg ikke å skrive om dem og skulle sende produktet tilbake. Det er en grunn til at jeg ikke lenger har mange annonser på bloggen, og det er fordi jeg takker nei til mye som blir for dumt. Hair Volume kunne vært en av de tingene, men på meg fikk jeg resultater 🙂

    7. Silje: Jo, det har jeg aldri sagt noe annet om. Det ble bare ikke flere samarbeid enn hva som var avtalt. Og siden jeg har gått på forskjellige hårtabletter og har vært fornøyd, falt det meg ganske naturlig inn å prøve Hair Volume <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg