#34 UKEN SOM HAR GÅTT

Ukens tanke: Jeg vil gi meg selv en klapp på skulderen for å endelig ha klart å komme ordentlig inn i jobben min. Det tok tid. I starten av min fulltidsblogger-karriere, så hadde jeg mental breakdown ofte og jeg gråt uten å vite hvorfor. Det var helt jævlig, for jeg kunne stå og kjenne at hele kroppen min begynte å riste og jeg ble stresset da jeg ikke forstod hva det kom av. Det kom av stress, at jeg fryktet at jeg skulle gjøre en dårlig jobb, og derfor sa ja til å stille opp på alt til tross for at det stresset meg enda mer. Det måtte venner og familie til for at jeg skulle roe ned noen hakk, og prøve å finne en balanse som jeg har gjort nå. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en mental breakdown nå og det er deilig.

Ukens opptur: At så mange følgere ville komme bort til meg for å slå av en prat og ta bilder i helgen. Det er så forbanna koselig at dere aner ikke! Aldri slutt med det, vær så snill.

Ukens nedtur: På Findings var samarbeidet utrolig uprofesjonelt. Alt jeg skal fortelle nå er en prinsippsak, og noe som var lovet i samarbeidet men som ikke leverte. Jeg skulle ned på Bislet Stadion for å hente billettene mine før alt startet på fredagen, og da var jeg ikke på listen, til tross for at jeg hadde inngått en avtale med dem. Telefoner ble tatt, og det ordnet seg etter mye tull, men da manglet det cashless-kort som også var en del av avtalen. Det kom til et punkt der sjefen på Findings svarte en venninne av meg utrolig frekt på meldinger, som om hun skulle vært en eskorte som likte å få penger, kun fordi hun heller ikke hadde fått det hun var lovet. Han skrev til meg at vi hadde fått det vi var lovet, noe som bare var tull. Det hele endte med at jeg sendte han en melding der han kunne screene meg samtalen mellom oss der det stod vi skulle ha mindre betalt enn på Idyll og Stavern – og hva skjedde så? Han leste meldingene, men sluttet å svare. En ting er hvis vi bare skulle få noen gratis billetter, men her var det lovet mer. Han kunne håndtert situasjonen annerledes, men valgte å oppføre seg svært uprofesjonelt mot meg og mange andre.

MEN utenom det tullet der, så hadde vi det gøy <3


Ukens sang: Rihanna – Umbrella. Jeg digget å høre den på vorset i helgen.

Ukens guilty pleasure: Love Island. Nå er det snart finale og jeg er så spent på å se hvem som vinner. Jeg har blitt så glad i å følge med på Camilla og Jamie, så det må nok bli mine favoritter nå selvom det har vært et annet par tidligere.

Ukens mat: Gratinerte poteter og lunsjkake fra Meny <3 Det finnes ingenting bedre enn dette dagen derpå.

Ukens flause: For første gang kan jeg ikke huske å ha opplevd noen flauser, hvor sykt?? Men stay tuned, hender vel noe denne uken her.

Ukens lættis: Da du er på vei hjem etter Findings i en grønn jumpsuit og en gutt begynner å følge etter deg for å ta den teiteste sjekkereplikken. Han: Liker du grønnsaker? Meg: Uhm hæ? Han: Siden du er grønn……………

Ukens must have: Denne godbiten fra Acne Studios. Den er SÅ fin.

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg blir virkelig så inspirert av deg, håper du får en fantastisk uke<3
      For en god stund siden fortalte du at du bevist prøvde å gå opp i vekt. Jeg holder på med dette nå, men har et par spørsmål jeg hadde blitt veldig glad hvis du vil svare på 🙂
      Hva spiste du, spiste du mye generelt eller usunne ting?
      Hvordan opprettholdte du den endelige vekten etterpå, så du ikke gikk ned igjen?
      Jeg merker jeg hindrer meg selv fordi jeg er så redd for hva andre skal tenke om endringen, følte du noen gang på det?
      Stor klem <3

    2. Victoria: Åh dette var virkelig koselig å lese, tusen takk <3

      Jeg spiste bare enda mer av hva jeg spiser nå, som er en god blanding av junk og litt sunnere alternativer. Men jeg spiste HVER tredje time, for å utvide magesekken så den ble vandt til å spise mer som var veldig viktig for meg. Etter hvert kom kiloene, og jeg fortsatte å spise normalt enn hva jeg gjorde da jeg var undervektig. Så for meg funket det å bare spise alt jeg elsket, bare spise mye mer av det og mer variert.

      Jeg opprettholdte den endelige vekten med å være flink til å spise regelmessig, sånn som jeg gjorde på vei opp i vekt. Jeg gikk ned 1-2 kiloer, men de kiloene varierer veldig fra dag til dag - spørs på hva jeg spiser.

      Jeg ELSKET at folk så jeg hadde lagt på meg. Folk så jeg hadde det bedre med meg selv, og jeg fikk tilbake gløden min som hadde forsvunnet da jeg raste ned i vekt. Så du må bare ikke tenke på hva andre skal tenke om endringen, for det er DU som skal ha det bra med deg selv. Så gjør hva som er best for deg, og elsk det<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg