ANTREKK: KNITWEAR

Annonse for LOUDS

Dette innlegget har jeg gledet meg til å skrive, og vise dere siden jeg er SÅ glad i den nye genseren min. Igjen opplevde jeg nok en gang at jeg måtte ha et plagg etter å ha posert i plagget på shoot med Louds. Det er sprøtt hvordan man føler at et plagg bare snakker til deg, som om det forteller deg at meg skal du ha. Jeg føler det med visse plagg, og spesielt med min nye knitwear fra Samsøe. Når jeg går med den, kjenner jeg bare at jeg er så klar for høsten – noe jeg aldri har vært tidligere. Jeg har verken likt høsten, eller gledet meg til høsten, mens nå er det annerledes. Jeg klarer ikke å finne ord på hvordan det er forandret, det bare skjedde. Jeg gleder meg til de kaldere tidene der jeg kan ta frem en oversized genser som denne og bare bo i den. Den er fin, enkel å style og beste av alt; den klør ikke. Jeg reagerer fort på klær som kan stikke eller klø litt, så jeg følte meg litt heldig med denne <3

Nå skal jeg straks komme meg innover til Oslo og nyte hvert eneste sekund av denne helgen. Det gjenstår bare å finne ut av et siste antrekk for helgen, og jeg kjenner at det er litt krise i heima – det er så typisk meg å sette sammen antrekk i siste liten…

Og folkens; sorry! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid føler at jeg er nødt til å se til siden så fort jeg har håret i en dott. 





Genser fra Samsøe HER // Bukse fra Zara // Sko fra Puma HER // Totebag fra Santai HER

2 kommentarer
    1. Vakker som alltid!
      Den buksa var veldig fin *-* Er den opprinnelig kort eller har du lagt den opp? Jeg er veldig kort selv, og finner aldri bukser som er korte nok til å faktisk være korte på meg. De blir ofte normal lengde eller lenger 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg