ANTREKK: ENKEL I HVIT OG SORT

Nå er jeg inne i en liten sånn boble der jeg nok en gang tror jeg har tid til å gjøre alt, uten å ha nok timer i et døgn til å rekke alt. Jeg vet ikke hvorfor jeg selv lurer meg til å tro at jeg får det til, når jeg gang på gang beviser meg selv om at det ikke er mulig. Jeg tror jeg lider av et eller annet, at jeg er redd for å gå glipp av noe som skjer. Dette er sånn jeg holdt på da jeg var bitteliten og gikk på barneskolen. Jeg kom hjem og hadde tisset på meg hver eneste uke siden jeg trodde jeg kunne holde meg litt lenger siden jeg ikke ville dra hjem tidligere enn alle andre. Det er til og med flaut å fortelle dere det kjenner jeg. Takk gud for at jeg ikke lenger tisser i buksen nå gitt! Anyways… Det har skjedd MYE denne helgen, så jeg skal kjøre på med uken som har gått i morgen så jeg får samlet opp alt i et innlegg der det er tillatt at det er litt rotete.

Jeg nevnte at jeg hadde kjøpt meg en ny jakke forrige uke, som er helt enkel men så innmari fin. Det eneste jeg savner på jakken er å ha tilgangen til å ta en knyte i livet, derfor tenker jeg å sy på begge sidene – og finne et sort “belte” som kan passe til jakken. Jeg er avhengig av å få lukket jakker tilfelle det blåser, for jeg klikker så lett når det blåser i alle kanter. 

Mitt første antrekk i den nye jakken ville jeg style opp med hvitt. Lite visste jeg at det var siste gangen jeg brukte den hvite buksen min nå som den er ødelagt av en blåfarge, som jeg ikke vet hvor kom fra… Jeg er derfor på jakt etter en ny hvit bukse, enten i pent stoff eller jeans – men ønsker en loose fit på den <3 Trenger deres hjelp!





Jakke fra Zara // T-skjorte fra Acne Studios // Bukse fra Nelly // Sko fra Puma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg