LUNSJ PÅ ALBERT BISTRO

Gårsdagen var veldig rolig og koselig, sånn som jeg elsker at dagene er. Blant mange hektiske dager i Oslo, er det så godt å kunne sette av noen timer til å treffe gamle venner som jeg ikke har sett på lenge. Jeg hadde planer om å spise lunsj med Tram, som er en venninne av meg fra langt tilbake i tid. Hun er den eneste jeg fremdeles er venn med fra barneskolen, og det er ganske sykt. Jeg husker at vi hadde en felles dagbok, som vi hadde annenhver uke. Det var så gøy, for noen ganger skrev vi ned navnet på samme gutten vi likte – og tro det eller ei, vi var aldri sure på hverandre av den grunn. Hvis jeg ikke husker feil, så syntes vi begge at det var morsomt, noe det faktisk var. Jeg skulle så inderlig ha tatt vare på den, og bare lest alt som har blitt skrevet i den nå i dag. Men jeg aner ikke hvor den dagboken er, eller om den i det hele tatt eksisterer.

Vi spiste lunsj på Albert Bistro som jeg synes er en så koselig plass. Jeg kjenner at jeg er avslappet når jeg sitter der, i motsetning til mange andre plasser der jeg bare blir stresset av alt som foregår rundt meg. Vi begge var skikkelig gira på dessert, så Tram tok meg med på en plass som heter Sumo som ligger på Solli, og introduserte meg til de beste cheesecake ballene jeg har smakt. Du vet du koser deg når du allerede planlegger ditt neste besøk der.

Nå må jeg begynne å pakke til Gøteborg siden jeg skal på en jentetur med Martina denne helgen! Det blir så koselig <3





6 kommentarer
    1. Så utrolig koselig å spise lunsj med barndomsvenninnen! Har ikke så mange av de “eldste” venninnen mine lenger jeg heller – rart med det!

    2. Buddah Bar i Paris anbefales, selve servicen var helt ok. Dem selger asiatisk mat (sushi, fisk generelt og litt annet som jeg ikke husker). Lokalet er vilt!!! Vi likte det kjempe godt, selvom en arbeider der var spesiell og skummel. Kjøpesenteret Les Galeries LaFayette er som en DRØM, så fint, så vakkert, så pent, og SÅ dyrt. Men du finner mange godbiter. Du burde også dra innom en butikk som heter Eleven Paris, troor du vil like klærne dems. Guttene som jobber der er tatt ut fra Vogue, men du har type, så ja. Menneskene er ikke så vennlige, kanskje det var fordi vi var utlendinger. Så ikke spør dem om hjelp, dem kan heller ikke så godt engelsk. Spør resepsjonisten om dere trenger hjelp, eller taxi sjåføren om han kan engelsk. Dere må seriøst dra til Disneyland. Laduree er tull, prøv heller å finne high tea steder (søk på google).

    3. EM: Tusen tusen takk for så herlige tips! Alt noteres ned og skal sjekkes ut <3 Fått høre av en god del at menneskene der nede ikke er så vennlige, så kjenner at jeg gruer meg litt der haha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg