DRITTUNGE FOR EN DAG

Annonse for Noisy

Martina ordnet absolutt alt av billetter og hotell, så hun booket hotellrom på Gothia Towers som seriøst ikke kan ligge nærmere fornøyelsesparken. Det er seriøst rett over gaten så er du der, så det var veldig deilig på grunn av været. Jeg vet ikke hva som skjedde med været på lørdagen, men så fort solen dukket frem på Liseberg kunne du nesten telle ned fra 2 minutter og så vite av regnværet kom. Og sånn holdt det på hele dagen. Jeg kjøpte meg derfor en poncho siden jeg synes det er så genialt og kult (?). Da var det ikke lenger kjedelig at det regnet, for jeg var kledd riktig til været – og det skjer ikke ofte skal jeg si dere. Til å være min første gang på Liseberg, så var det helt rått og karusellene var noe helt annet enn hva det er på Tusenfryd. Så nå, kanskje lenge etter alle andre, kan jeg endelig forstå hvorfor folk heller drar til Liseberg. Helix fikk meg til å hyle og Martina til å dø av latter. Jeg visste ikke hva jeg hadde i vente da jeg tok den, og husker nesten ikke annet enn at jeg hylte “hva er dette for noe!” Men den var nok favoritten til tross for at jeg fikk en ordentlig bakoversveis. 

Man skulle nesten tro jeg er tom for Noisy med tanke på hvor mye jeg drikker, men tro det eller ei – jeg har nesten to brett igjen som jeg skal kose meg med. Grunnen til at jeg ikke går tom er vel fordi jeg glemmer å ta med meg en flaske ut døren, og stikker innom en kiosk på veien for å kjøpe. Favoritten min er fremdeles den med smak av eple og drue. Den minner meg om noe jeg drakk mye av da jeg var liten, så det er litt nostalgisk hver eneste gang jeg tar en slurk.





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg