NEW IN – DR DENIM

Jeg er en av mange som sliter med å finne bukser som er perfekte i bena siden jeg er lav. Å være 1,65m har sine fordeler, men det følger også med en del ulemper.  Ett av mine største problemer er å finne bukser som er fine i lengden på meg. De kan sitte dødsbra på de riktige stedene, men lengden ødelegger. Jeg orker rett og slett ikke å måtte legge opp alle bukser jeg kjøper, så det ender opp med at jeg sjeldent har nye bukser. Det ironiske er at jeg sjeldent bestiller jeans over nett,  siden alle modellene er minst 1,75m høye så det nesten er en selvfølge at buksene er flotte på dem. Noe skjedde med meg her om dagen da jeg nettshoppet spontant, og valgte å gå for en jeans – det hender aldri (!!!!). Da jeg fikk den i posten var jeg allerede sikker på at jeg måtte returnere den, og hvert fall da jeg pakket den opp og hadde buksen rett foran meg. Så fort jeg lukket igjen glidelåsen ble jeg ikke annet enn sjokkert. Buksen satt kanonbra på, lengden var knall og viktigste av alt så følte jeg meg fin. Jeg følte meg ordentlig bra i buksen, og det er ikke mange bukser som gir meg en sånn følelse.

Buksen er fra Dr.Denim og modellen heter Jam. Jeg har størrelse 25/32 i buksen og den passer meg helt perfekt. Lengden på buksen går akkurat ikke i bakken noe jeg virkelig takker gud for at den ikke gjør. Dette er en bukse jeg kjenner at jeg trenger i flere farger, spesielt off-white eller bare helt hvite. Altså bare se så fin!

6 kommentarer

Siste innlegg