ANTREKK: TURTLENECK

Jeg har et elsk/ hat forhold til de dagene jeg knipser så ufattelig mange bilder. Det er kjekt å ha mye å vise, men fy søren så mye rart og unødvendig jeg knipser av og til. Heldigvis var det veldig mye bra i går, til at tiden gikk fort og jeg hadde mye som skulle gjøres. Noe jeg vanligvis planlegger, men som jeg ikke gjorde i går var antrekket jeg hadde på meg. Jeg hadde kun sett det for meg i hodet, uten å vite om det passet eller ikke før jeg pakket det med meg inn til Oslo på onsdag. Det som sjokkerte meg var turtlenecken i off-white. Jeg har ikke gått med det på evigheter og ikke en som er så tight. Når du ikke elsker kroppen din er det så enkelt å switche over til store klær som dekker alt. Det var nesten rart å se meg selv med noe tettsittende, men det overrasket meg over hvor behagelig jeg følte meg i den. Å gå med trange overdeler betyr for meg at resten skal være baggy bare for at det skal få litt mer dybde, og man ikke føler seg klistret fast i noe. Jeg kan fort føle meg kjerring i en turtleneck, så med riktig styling resulterer det til noe jeg følte meg i går; fresh.






Turtleneck & bukse fra Riccovero // Blazer fra Only // Sko fra Puma // Solbriller fra Nelly

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg