#38 UKEN SOM HAR GÅTT

Ukens tanke: Jeg vet ikke hva det er, men jeg er redd for å ta buss. Jeg synes det er skummelt, og jeg overtenker veldig mange situasjoner som kan skje mens jeg sitter på bussen. Derfor har jeg nesten aldri turt å ta buss alene, frem til jeg gjorde det denne uken. Det er så sykt at en så liten ting som jeg klarer å gjennomføre, kan bety så mye for meg. Jeg går seriøst flere dager i forveien og gruer meg til dagen jeg må ta buss alene – er det normalt?

Ukens opptur: Stylein eventet er faktisk ukens opptur. Det var så gjennomført og koselig der at jeg var en av de siste som dro derfra. Det hender aldri! Du følte virkelig at de satte pris på at du hadde kommet, og sånt synes jeg er så viktig. OG jeg fikk være med å passe en kjempesøt hund på onsdagen!

Ukens nedtur: Jeg har vært dårlig på å lage mer variert mat, i forhold til hva jeg pleier å gjøre. Dette er kun snakk om latskap, og at jeg bare har valgt det letteste. Kjenner jeg savner den tiden jeg testet ut mye mat, og prøvde meg på forskjellige hjemmelaget desserter. På tide å finne den motivasjonen og lysten igjen!

Ukens sang: INGEN (????) Jeg trenger tips til nye sanger asap, jeg har ikke lagt til noen nye på Spotify listen min på måneder nå.

Ukens guilty pleasure: Jeg så ferdig Maniac serien på under 24 timer.

Ukens mat: Breisand burgeren som jeg spiste i går, haha. Den dressingen er så himla god!

Ukens flause: Jeg dro på kino på fredagen for å se The Nun, og jeg hadde ikke fått med meg at det var premiere. Så jeg går mot sal 3 med de jeg skulle se den med, mens de går noen meter foran meg og plutselig rygger de og sier “Nei Madeleine….” Så jeg fryser helt og stopper opp ved inngangen til sal 3, og der kommer det en person som er kledd seg ut som nonnen i filmen. Vi bare stirrer på hverandre frem til personen begynner å løpe mot meg, og FYFAEN jeg løp raskt da kan jeg love dere. 

Ukens must have: Jeg trenger en varm jakke nå som det er kaldere ute, og en jakke jeg kan bruke til vinteren. Så jeg var innom noen nettbutikker, men falt på en jakke fra Louds som jeg er ambassadør for – det var litt artig. Bare se så god og varm den ser ut! Skulle dere vite om noen andre bra vinterjakker, så skriv dem gjerne ned her så jeg kan sjekke de ut <3

8 kommentarer
    1. Hei <3 ville bare si at det er veldig normalt å være redd for kollektivtrafikk. Jeg var redd veldig lenge grunnet angst og brukte en del tid på å lære meg og ta buss og trikk. Hadde flere episoder hvor jeg måtte gå av bussen fordi jeg fikk panikk. Men nå har det ordnet seg <33 Tar bare litt tid og trening. Heier på deg. Klem

    2. Hei <3 Noen triks jeg brukte for å komme over "kollektiv-skrekken": korte bussturer i starten, snakke med noen på telefon sånn at man fokuserer på noe annet enn selve turen også er det lurt å sitte et sted hvor man har litt oversikt. Jeg likte og sitte et sted hvor jeg ikke følte meg klaustrofobisk. Håper det hjelper! Lykke til <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg