LEILIGHETEN VI BOR I

Jeg beklager for at det blir så sen blogging om dagen, men vi er ute og utforsker Paris fra vi står opp til vi legger oss typ. Jeg blogger så og si i søvne, så beklager hvis det er noen slurvefeil i innleggene mens jeg er på tur. Jeg har med meg den mest energiske personen jeg kjenner, så det er ikke rart jeg er trøtt og sliten så fort vi kommer inn døren haha. Det kan høres ut som klaging, men det er det overhodet ikke. Han får meg til å le hele tiden, og det tapper en for krefter på en veldig søt måte. Noe jeg fikk gjort til morgenen i dag var å endelig få tatt bildene av leiligheten vi bor i frem til søndag. Jeg får en så god følelse av denne leiligheten, i tillegg til at jeg sover på skyer her. Jeg elsker leiligheter som er i en vintage stil, høyt under taket og at man kan høre at byen er ikke sover. Noe av det første jeg gjorde etter å ha lagt fra meg bagasjen var å sjekke ut alle dører og vinduer her, for så fort du ser ut – så er du omringet av flotte omgivelser. Mens jeg ordnet meg på badet tidligere i dag åpnet jeg vinduet ut til bakgården der jeg stod og hørte på en mann plystre i noe som føltes ut som en evighet. Det var koselig det. 

God helg til dere alle <3 Og så vil jeg takke dere for alle de koselige kommentarene i det siste. Det varmer.







Sååå fint!

6 kommentarer
    1. Så netopp episoden av bloggerne med loudsfesten, der du sier at alle kommer pga kristine! Jeg tror mange kom for å møte deg, og du er nok en større influencer enn du tror! Har lest bloggen din i maaaange år, og kjenner et sånn «yes» hver gang du får noen bra samarbeid!! Heier på deg, du er rå!

    2. Anonym: Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si nå, annet enn at denne betydde skikkelig mye for meg. Jeg tror jeg er veldig flink til å hakke ned på meg selv, så at noen løfter meg opp som det du gjør nå – det er ekstremt godt <3 Takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg