ANTREKK: OVERSIZED BLAZER

Dag nummer 2 i Paris bestod av ekstremt mye gåing for å utforske steder vi har fått anbefalt fra både dere, og som vi har funnet på nettet. Jeg tror ikke jeg har tatt metroen så mye som det jeg har gjort her i Paris, men likevel blir jeg ikke særlig tryggere på det. Jeg prøver å beholde roen, selvom det er tydelig at jeg blir stresset blant så mange ukjente mennesker. Heldigvis er reisefølget mitt flink til å berolige meg, og få tankene over på andre steder – det trengs. På fredagen gikk vi i den fine parken, Promenade Plantèe som opprinnelig er en nedlagt toglinje. Den kan minnes veldig om High Line i New York, så det var veldig koselig å gjøre noe lignende på en så fin og varm dag. Vi ønsket også å sjekke ut den kjente og fargerike basketball banen på Pigalle, uheldigvis hadde vi ikke fått med oss at man må søke om lov for å ta bilder der på forhånd. Så dette ble derfor mer for øynene våres, og det gikk helt greit. Banen er bare så fascinerende at jeg gjerne skulle hatt noen bilder å vise de rundt meg. Men da vet vi dette til neste gang, så er vi litt bedre forberedt <3

Jeg er veldig glad for at jeg spurte dere om hjelp til hva jeg trengte å ha med meg til Paris med tanke på været. Dere hjalp meg mer enn dere tror, og jeg er så glad for at jeg fikk brukt en av de nye blazerne mine med en enkel og sort kjole til. Den perfekte kombinasjonen av ikke for varmt og ikke for kaldt, vil jeg si.






Blazer fra Riccovero // Kjole & solbriller fra Nelly // Sko fra Puma // Veske fra Morris 

4 kommentarer
    1. Hei, har akkurat begynt å følge deg og jeg er så fan av stilen din. Spurte deg tidligere om en bukse fra RV som du hadde med en turtleneck om hvilken modell det var? Kjempefin blazer forresten på bildet. Hvor kjøper du klærne dine fra RV?

    2. Marie: Beklager så mye for sent svar, må ha glemt å svare på ditt spørsmål hvis du enda ikke har fått noe.. <3

      Modellen på buksen er shape trousers, veldig loose fit som jeg elsker. De har butikker i Oslo på både Paleet og ByPorten (hvis du er derfra). Hvis ikke har de butikker mange andre steder i landet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg