HER BØR DU SPISE BRUNCH I PARIS

Før jeg skulle reise så fikk jeg sinnsykt mange tips fra både venner og følgere som kom med supre anbefalinger – og vi har sjekket opp alt på nett, og fant ut visse ting vi virkelig ville dra på. En av stedene vi ønsket å oppleve var å spise brunch på en plass som heter La Recyclerie. Konseptet ble vi fortalt var bra, og at det var et sted man burde oppleve som også blir kalt for en perle. Du blir umiddelbart tatt imot av fargerike omgivelser og haugevis av planter, samt at du får en typ vår-følelse av å gå inn dit. Det er så hipt og kult der at man sitter gjennom hele brunchen og blir nysgjerrig på alt som er rundt deg. Vi satt inne selvom de også har uteservering, og rett uten for vinduene kunne du se en gjengrodd gammel toglinje som er en fryd for øyet. Selve konseptet går ut på resirkulering som ligger veldig i navnet på plassen. Vi søkte litt rundt på Instagram og så kjapt at de har flere dyr (snakk om en god del) i bakgården som får maten som blir “kastet”. Her får du altså ikke dårlig samvittighet over å la mat ligge igjen på tallerkenen, siden du vet noe av det blir gitt til dyrene.

Menyen er så enkel som det er mulig å bli; Du velger mellom vegetarisk eller standard tallerken, og dessert + drikke er inkludert. Alt på denne plassen overrasket meg, så dette er absolutt en plass jeg vil dra tilbake til. 






Den mest gøyale desserten jeg noen gang har spist. Den grønne fargen skremte meg, men det var overraskende godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg