JEG MÅ HØRE MER PÅ KROPPEN MIN

Inneholder annonselenker for Louds.

Nå begynner dere å bli veldig kjent med hva slags forhold jeg har til kollektiv trafikk her i Oslo. Jeg ble veldig testet på fredag siden jeg skulle på to møter på nærmere 1 time. Det første som skjer er at toget fra Moss er forsinket nesten 20 minutter, som allerede begynner å stresse meg før jeg har kommet meg innover. Deretter klarer jeg å gå på feil trikk siden jeg bare leser Majorstuen og ikke tenker noe over tallet foran. Det koster meg blant annet tid, og jeg blir så forbanna og skuffet over meg selv når jeg ikke klarer å gjøre slikt riktig. Så der stod jeg alene, stresset og redd fordi jeg måtte prøve på noe jeg ikke liker igjen. Jeg rekker heldigvis første møtet med et PR-byrå, slår av en liten prat før jeg må komme meg videre på neste møte, som er på en annen plass. Jeg klarte å nesten la panikken ta styringen, men jeg kom meg på riktig trikk og rakk det siste møte også. Jeg gikk derfra lettet, sliten og glad for at jeg beseiret noe jeg hater. Det var en uhyggelig hendelse på trikken på vei hjemover, men jeg er veldig glad for at det ikke eskalerte blant de som var involvert. 

Jeg har igjen hatt en stressende periode der jeg overtenker, og lar det gå utover psyken min. Det går utover hverdagen min blant annet, og ødelegger litt for de rundt meg siden jeg ikke er meg selv 100%. Jeg har ofte en intens hodepine rundt øynene mine, eneste måten jeg kan forklare hvordan det føles er at det kjennes ut som om det er luft som prøver å trenge seg igjennom øyet mitt (???). Jeg tror derfor et besøk hos legen kan gi meg noen svar på hva som foregår, og eventuelt hva jeg kan gjøre for å føle meg litt bedre. 





Skjorten er fra Louds og den finner du herHelt utrolig å tenke på at disse bildene nesten ikke er redigerte. Jeg tror jeg kanskje liker høsten likevel.

4 kommentarer
    1. Kanskje du begynner å se dårlig, Madeleine? Det er ikke uvanlig å få hodepine hvis man anstrenger synet for mye. Anbefaler deg en tur til øyelegen (dersom du ikke allerede har gjort det) 🙂

    2. Linn L.: Jeg har bestilt legetime nå, så skal prøve å finne ut av hva problemet skyldes! Mulig legen sender meg til en øyelege, men krysser fingrene for at synet er bra <3 Har ikke lagt merke til noe forskjell, så håper det kanskje bare kommer av at jeg anstrenger meg for mye og stresser for mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg