SYV SMINKEPRODUKTER JEG BRUKER TIL HVERDAGS

Det er sjeldent jeg har så god tid før jeg skal på møter i Oslo, som det jeg hadde i dag. Det var skikkelig deilig, og ikke minst en avslappende morgen. Jeg hadde så god tid at jeg fikk spist to måltider før jeg gikk ut døren, og jeg fikk knipset bilder til i dag. Det er ikke ofte jeg har så god tid, så i dag kjente jeg at det var deilig å for en gangs skyld ikke stresse. Jeg hadde en helt grei dag med sminken min i dag, og tenkte derfor å dele med dere hvordan jeg sminker meg til hverdags. Det er ikke hver dag jeg putter på meg “alt” dette heller, men de dagene jeg har spesielt god tid, da kjører jeg på med litt ekstra for å føle meg fin som det jeg gjorde i dag. 

Produktene jeg skal vise dere nå er også hva jeg bruker til da jeg skal ut på byen, jeg kjører bare på med enda mer av det samme for å få litt mer wow look. Dette synes jeg er veldig fine produkter som både passer til en naturlig glødende look, men ikke minst til en party look også. Det handler bare om hvor mye du påfører, og til hverdags synes jeg det holder med en mer glødende og fresh look som dere skal få se nå. 

Her er mine sminkefavoritter:

bareMinerals foundation pudder – Jeg forguder dette pudderet, og det tror jeg virkelig alle i hele verden vet nå. Dette bruker jeg i hele ansiktet mitt for å freshe det opp og for å få litt ekstra glød.

theBalm bronzer – Jeg markerer kinnbena og pannen min med denne, men den er såpass mørk til huden min nå at jeg tar veldig lite.

theBalm highlighter – Her bruker jeg den helt til venstre for å highlighte kinnene mine. Dette er den eneste highlighteren jeg noensinne har brukt, and i love it. 

Anastasia Beverly Hills øyenbrynspenn – Jeg fyller inn brynene mine med denne, men kun ytterst for å få dem til å se mer fyldigere ut. 

Maybelline Brow Mascara – Dette er absolutt en favoritt, og den redder meg hver dag. Den er så bra at jeg noen ganger ikke trenger annet enn den for å føle meg bra.

L´Oreal Telescopic Mascara – Dette er den beste mascaraen jeg har prøvd, og det sier litt når jeg har brukt denne siden ungdomsskolen (!!!).

Mac leppestift Viva Glam II – Jeg sliter med å ha veldig bleke lepper som nesten gjør at jeg ser dehydrert ut. Derfor bruker jeg alltid denne for å gi leppene litt naturlig farge.

Min hverdagslook:



Jeg blir litt stresset over å se brynene mine fotografert så nærme, altså… Når vokste de så mye? 

6 kommentarer
    1. Hei Madeleine!
      Jeg har følgt bloggen din lenge, og jeg vil bare si at du er så utrolig vakker nå! Du har alltid vært vakker, men ansiktet ditt har fått et mer voksent preg og du stråler. Ikke misforstå, du ser ikke gammel ut. Du ser fremdeles ung ut, men samtidig voksen ut om det gir mening? På en positiv måte så klart! Og etter at du gikk opp i vekt synes jeg du ser utrolig bra ut. Stilen din innen mote har også endret seg, og til tider går du i ting jeg ikke alltid synes er like fint, men du rocker alt, og ser drit bra ut uansett!
      Personligheten din (av det vi får se gjennom sosiale medier) er en personlighet jeg skulle ønske var hos flere. Det betyr mye at du deler både nedturer og oppturer, og ikke bare pynter på sannheten hele tiden. Blant norske bloggere er du en av mine få favoritter, sammen med Kristin Gjelsvik, Kristina Andersen og Ida Wullf.
      Jeg vet denne kommentaren er litt “all over the place”, men jeg håper du leser kommentaren og kanskje får et lite smil rundt munnen. Det er rart å si det når jeg aldri har møtt deg, men som en blogger, er du en blogger jeg har blitt glad i, og som jeg klikker innom så og si hver dag. Jeg håper du har det bra! <3

    2. Anonym: Herlighet, jeg skal ærlig innrømme at jeg var livredd for at dette var en negativ kommentar utifra hvor mye du hadde skrevet. Men så fort jeg begynte å lese mer og mer, forstod jeg raskt at dette bare var noen gode ord jeg virkelig trengte nå <3

      Det betyr så mye for meg å vite at jeg har følgere som behandler meg så godt, som om jeg skulle være deres venn. For til tider så trenger man en ekstra, og det følte jeg at jeg fikk nå ved å lese dette. Jeg vet ikke hvem du er, men bare vit at dette gjorde dagen min mye lettere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg