SHOOTING DAY

Annonse for Louds

Det går litt i surr om jeg skal skrive at dette er annonse eller ikke for Louds, siden dette ikke er et betalt innlegg og fordi jeg ikke har noen uttak for de i dag. Men det er greit å merke en gang for mye, enn en gang for lite synes nå jeg. Jeg bestemte meg rett og slett bare for å ta med kameraet på fotoshooten jeg var på i går, for å kunne ha noe å dokumentere til bloggen. Det er flere ganger jeg har vært på shoot i fotoboksen og bare ikke hatt tid til å knipse bilder fordi tiden går så fort, og fordi det er så mye varer vi må få tatt bilder av i løpet av arbeidsdagen. Sist vi var i fotoboksen var i sommer, så det sier litt om hvor fort tiden går. Det var litt bedre denne gangen, for det var kjøligere på settet, enn hva det var i sommer da man bokstavelig talt gikk rundt med svette-bart og vi prøvde alt for å ikke svette i klærne. 

Det var meg og Kristine som ble tatt bilder av i går til nettbutikken, og vi hadde en lang men en sykt effektiv dag på shoot. Jeg aner ikke hvor mange varer vi tok bilder av, men la oss bare si at det er en god del. Dagen startet rundt 06:00 for flere av oss, så når klokken nærmet seg 17:00, kunne man kjenne at vi alle var slitne og trøtte. Det er litt deilig med så lange dager, for du sover så mye bedre om natten. Og jeg kjente spesielt at jeg trengte den gode nattesøvnen jeg fikk i natt. 

Jeg regner med at bildene vi tok i går kommer ut i nettbutikken ganske snart, så jeg er veldig spent på å se hvordan bildene ble <3







SE så fin den buksen der er!!!! 


Jeg har en greie for hvitt for tiden, og selvfølgelig fant jeg denne kule jakken på settet.

4 kommentarer

Siste innlegg