ANTREKK: OVERSIZED JEANS

Å våkne opp til at det er kaldt på soverommet er så godt, spesielt når du kan ligge å strekke deg i en evighet før du trenger å stå opp. Å stå opp og glede seg til planene for helgen er fantastisk. Så fort jeg kom ut av dusjen, så tok jeg på meg mine nye jeans som jeg elsker alt for mye. Dette er buksene jeg la ut en story om på Instagram, der jeg i et desperat forsøk prøvde å få tak i de i størrelsen min. De var utsolgt i de butikkene jeg hadde vært i, så jeg følte sjansen var veldig liten. Jeg faller alltid for produkter som enten er utsolgt eller for dyre… Heldigvis har jeg supre venner som klarte å få tak i dem i en annen by på Weekday, og da gjenstod det kun å prøve buksene. De er en veldig loose fit, så hvis du holder buksene oppe foran deg så tenker du bare “nope, de er alt for store“, men de passet!!! Jeansen har en skikkelig wow-faktor synes jeg, og de er bare helt rå på.

Nå er jeg i Fredrikstad og klar for en skikkelig sleepover hos Emilia, som jeg ikke har sett på over en måned. Vi er godt plantet i sengen med holiday dipp, salt potetgull og julebrus!!!! Hat meg for dette, men så fort julebrusen kommer i butikk så kjøper jeg det. Jeg klarer ikke å vente.




Jakke fra Acne Studios // Genser fra Flat Top // T-skjorte fra Tommy Hilfiger (sponset) // Bukse fra Weekday // Sko fra Zara // Totebag fra Pleasures // Solbriller fra Frank Walton

8 kommentarer

Siste innlegg