MINE JULEGAVETIPS

Annonse for LOUDS

Okei, shit vi er allerede i desember nå!!!! Det er helt utrolig, for jeg føler virkelig at desto eldre du blir, desto raskere går tiden. Det er litt skremmende, siden jeg savner å være liten og bare føle en dag varer evig. Det er sprøtt at vi alle blir like sjokkerte over at desembermåneden er kommet, til tross for at den kommer hvert år. Den første snøen kom på torsdagen, men det rakk jeg dessverre ikke så se før regnet hadde kommet. Heldigvis har vi noe som heter sosiale medier, og takk gud for det. Hvis det ikke hadde vært for det denne dagen, hadde jeg ikke fått med meg snøen tror jeg. Uansett, så har jeg endelig kommet i gang med julegaveshoppingen og det føles SÅ godt å ikke henge langt bak med det i år. Likevel er det veldig mange andre som henger langt bak, dette forstod jeg først da jeg jobbet i butikk. Folk kommer i siste liten og trenger hjelp med gaver, og jeg har alltid syntes det har vært gøy å kunne hjelpe. Så denne gangen, i samarbeid med LOUDS har jeg fått i oppgave om å velge ut julegavetips til under 1000 kroner og under 500 kroner. I nettbutikken er det så mye godt og blandet nå, at det var kjempegøy å finne noen skatter som kan være den perfekte gaven å gi, eller enda bedre – å få.

⇒  MINE  JULEGAVETIPS  FINNER  DU  HER  ⇐



Crossoverbag HER. Funfact: Jeg HATET denne detaljen i starten av året og kunne ikke fatte eller begripe hvorfor folk ville ha en crossoverbag. Men noen måneder senere fant man selvfølgelig en slik bag på meg. Noen ting må jeg bare vokse på, og dette var èn av dem. Det er så stilig og betryggende å ha den foran i store folkemengder. Så jeg er takknemlig for at de har kommet i noen litt mere motevennlige styles, enn hva jeg er vokst opp med si.



Genser HER & bukse HER. Jeg har størrelse medium i hettegenseren og small i buksen <3 Med årene har jeg begynt å kjøpe mer og mer komfortable klær, og med det mener jeg koseklær. Jeg elsker å komme hjem fra en hektisk dag og bare slenge på meg noe av det diggeste jeg har i skapet. En god kosebukse, og en enda bedre kosegenser. Jeg forstår meg ikke på den type mennesker som kan gå med jeans når de er hjemme, altså?? Hele kroppen min skriker etter å få av klærne, og få på noe mer behagelig.


Sko HER. Sist men ikke minst; mine kjære sneakers. Så fort du tar disse småchunky skoene på bena, så vil du ikke ta dem av. De støtter foten så bra, og sålen er helt fantastisk. Det er en grunn til at jeg har dem i tre forskjellige farger, så jeg føler virkelig ikke at jeg trenger å si mer enn det. Ok, en siste ting – dette er de skoene jeg bruker mest i hverdagen, bye.

Julegavetips til under 1000 kroner finner du HER & julegavetips til under 500 kroner finner du HER

4 kommentarer

Siste innlegg