MITT LILLE FARGERIKE HJØRNET


Bildene + rammene er fra Desenio, mens Gucci bildet er laget av Christian Husan (@christianhusan)

I dag våknet jeg til litt sol, og det endret humøret mitt umiddelbart. Det har vært noen grå, regnfulle og triste dager, så å endelig få noen lysglimt inn på rommet mitt igjen var fantastisk. Solen gjør alt bra, og den treffer veggene mine på en så vakker måte at jeg skulle ønske den kunne bli her lenger. Hver eneste gang den treffer bildene mine så må jeg alltid ta frem mobilen eller kameraet for å knipse litt. Jeg blir liksom aldri lei. Med samme vegg, men med et stort speil som skiller sidene så har veggen min en fin kontrast. En fargerik side som vises over, og en side med nøytrale farger, rene og rette linjer – likevel passer det så fint sammen. Jeg klarer aldri helt å bestemme meg for hvilken side jeg liker best, det kommer nesten litt an på humøret jeg er i.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg