DET ER LANGHELG + PAKKE I POSTEN

Halla! -Jeg er vilt badass som har skrevet noe annet enn “heyaaa” føler det var så last day nå lizm. Haha. Jeg har langhelg, trodde det ikke kunne bli bedre. Ferdig med norsk muntlig høring, veldig deilig. Kan dere tro at det er 1.juni i dag?! Det går sinnsykt fort nå merker jeg. Ikke mange skoledager igjen. Knall fint vær ute nå også. ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD HELG! -Hvis du har langhelg, hihihi.

Jeg kommer hjem og sis kommer inn med to poser til meg. Gjett hva, tingene fra junkyard har kommet frem. Ah, love it. Det gikk skikkelig fort denne gangen. Men capsen er litt for svær, typisk. What to do.


Junkyard<3<3<3

Capsen står ut på kantene litt for mye. Dilemma om jeg skal selge den eller ikke.

Hva syns du om bildene ?
Likte du tingene fra junkyard og deilig å tenke på at det er 1.juni allerede?!

– Vi snakkes ! <3

5 kommentarer

Siste innlegg