DAGENS ANTREKK 03.AUG.13

Åh, jeg er nesten litt stolt av meg selv nå at jeg har blitt flinkere til å ta antrekksbilder. I starten var det sånn “Åh, ork. Hvordan skal jeg stå osvosvosv”. Ikke bare det, men ikke alltid jeg fikk noen til å ta bildene av meg. Skjønner dem godt, må jo være pisskjedelig for dem… Heldigvis er Didrik blitt mye bedre nå og han har tatt dagens antrekksbilder også. Er litt slapp i dag, kjenner jeg men det er vel kanskje fordi jeg har vært ganske gira, sprudlende og bare utrolig pratsom de siste dagene. Så det måtte så klart komme en time-out dag for meg, den er nok i dag. Haha! Jeg skal skrive om en konkurranse dere bare MÅÅÅ bli med på, det er en drit kul konkurranse. Jeg skal bare gi dere informasjon, jeg skal melde meg på den selv i dag! Mange av dere vil elske den konkurransen her vet jeg. Så følg med i dag, for om et par timer tenker jeg så poster jeg et innlegg om denne konkurransen. Det er litt deilig å være tidlig ute med å få med seg dette. Men jeg kan bare fortelle dere at dere må ha Instagram for å være med i denne konkurransen. Premien er forskjellige ting, noe jeg skal skrive om senere.


T-skjorte fra Chicy HER Bukse fra GinaTricot Sko fra Stylepit Solbriller fra RayBan
 

                                                                                                                                                                                                         // Sponset produkt 

29 kommentarer

Siste innlegg