VINN VALGFRITT PRODUKT TIL 200 KRONER HOS STYLEBYSTORIES FRA ACCESSORIES

Hei mine lesere! Jeg mistet nesten blogglysten i dag etter at jeg slet sånn med designet. Til å være blogger må jeg være en av de dårligste på design, jeg forstår nesten ingenting. Det eneste jeg kommer til å forandre på bloggen min fremover er en ny overskrift, og få lagt til flere toppmenyer ettersom jeg ikke lenger har sidebar så er det greit å få med seg hvor man kan kontakte meg og litt mer. Gleder meg til å bli ferdig.


Nå kjører jeg ikke bare èn men hele to konkurranser på bloggen. Og den andre starter nå. Jeg er så heldig å får velge en vinner her på bloggen som får velge ut et produkt fra varene accessories hos StyleByStories til 200 kroner. Jeg vil la denne konkurransen vare i ca 1 uke tenker jeg. Konkurransen er like enkel som de andre gangene! Jeg har lagt merke til at noen av dere synes det er leit å kun ha konkurranser som alltid nesten er slik at man må ha facebook for å kunne delta. Det kommer derfor til å komme en ny konkurranse om 1 uke på Instagram. Så følg med!

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i denne konkurransen er:  

♥     Like fanpagen til StyleByStories på Facebook her.
♥     Skrive i kommentarfeltet hva du ønsker å vinne fra StyleByStores – legg til direktelink
♥     Husk å legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANEN ER AVSLUTTET

 

93 kommentarer

Siste innlegg