17. MAI KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD FOR 1500 KRONER

Nå synes jeg det er fryktelig lenge siden sist jeg hadde en konkurranse her på bloggen. Skal se om jeg får ordnet flere konkurranser fremover, for det ser jeg ikke mye til om dagen hos andre. Jeg husker hvor mye jeg elsket at bloggere hadde konkurranser så ofte før, på den tiden ikke jeg blogget.

Derfor er det vel ganske greit at jeg kjører en 17.mai konkurranse nå, eller hva sier dere? I samarbeid med ingen andre enn Junkyard, skal jeg nå få lov til å plukke ut èn heldig vinner som får velge ut produkter for hele 1500 kroner. Konkurransen vil vare i akkurat èn uke, som vil si at den avsluttes allerede neste fredag. Reglene for å delta i denne konkurransen er like enkel som alltid! ♥

Det du må gjøre for å delta i konkurransen er:
♥ Like facebooksiden til Junkyard her.
♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.
♥ Legge igjen mail så vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

GOOOOOOOOOOOD 17.MAI!! Håper dere har hatt en fantastisk feiring sammen med deres nærmeste ♥


Fant frem noen godbiter til dere, som en liten smakebit av alt det gode utvalget dem har på Junkyard!

Likte du denne konkurransen?♥

651 kommentarer

Siste innlegg