NELLY SALE

Åååååååh, greit at Nelly er flinke med å kjøre salg på nettbutikken så ofte. Men må de virkelig ha SÅ bra salg når jeg må spare penger? Helt seriøst, dette er frustrerende og kjipt. Men jeg sier til meg selv at jeg vil finne finere ting i London, enn det jeg har funnet her. Kanskje bare noe jeg innbiller meg, men forhåpentligvis har jeg rett. For hvis ikke, blir det Nelly shopping når jeg er hjemme igjen fra London. Jeg prøver å spare så mye som jeg kan nå, og det har gått overraskende bra! Så jeg har det derfor overraskende bra selv.

Tenk at jeg nå har sett igjennom 42 sider med produkter som er på 50%. Det tilsvarer over 6000 produkter jeg har gått igjennom. Da jeg var halvveis tenkte jeg “okei, jeg burde kanskje gi meg nå..” Men til slutt var jeg på side 42, og hadde plukket ut mine favoritter fra over 6000 produkter. Kanskje det blir deres favoritter også?♥ 


River Island Bodycon Dress her // Ginger Fizz Watercolour Dreams Shift Dress her // Scale Poppy Dress her
 
Little Mistress Sequin Dress her // Alexander Mcqueen Ribless Dress her // Rebecca Stella For Nelly Uniqueness Dress her


French Connection Animal Wave Dress her // Oneness Neon Bodycon Dress her // Nly Trend Sofia Dress her


Odd Molly Etc Moment Short Dress her // Nly Trend Printet Pattern Kimono her


River Island Peaches Fluff Knitwear her // Msgm Maglia Sweater her 


Selected Femme Rihanna Sneaker Fj her // Bronx C Sko her // Dandelion Nylite Canvas W her

// Adlinks

Likte du noe av det jeg har plukket ut fra Nelly salget?♥

7 kommentarer

Siste innlegg