NOEN BILDER FRA I GÅR

I går var jeg på en koselig vinkveld hos Shima, som jobber på BikBok. Altså min nabo på Urban! Jeg har ikke kjent hun så lenge, så det var derfor utrolig hyggelig å bli bedt på en koselig kveld hos henne. Vi koste oss med vin og snacks, frem til veien tok videre til TivoliAmfi. Varnafestivalen hadde sin siste kveld her i går, så det kunne jeg ikke gå glipp av. Hørte så mye bra fra andre bekjente og venner, så måtte jo ta turen dit med jentene. Er det en ting jeg synes er skikkelig bra, så er det at slike festivaler som dette skjer i Moss. Det skjer nesten ingenting i lille Moss til vanlig, så å se halve Moss på samme sted var helt utrolig. Det bør skje ting som dette oftere! Det er jo så koselig ♥


 


Dette er Shima, for dere som ikke visste det. Ganske fet og har den sykeste latteren jeg noensinne har hørt. Jeg kan prøve å forklare det; Vanlig grynting holder hun ikke på med. Bytt ut vanlig grynting med froskelyd, så har du latteren hennes.

Hvordan var din kveld i går?♥

21 kommentarer

Siste innlegg