ROCKA OG HULLETE JEANS

Altså wow… Dere er så utrolig snille og gode mot meg her på bloggen at jeg faktisk blir rørt. Det er ikke rart jeg liker å blogge, når dere alltid er så snille med tilbakemeldingene. Blir jo ekstra glad om dagen når jeg sjekker kommentarene.

Jeg håper dere har hatt en fin dag, kanskje like fin som min? Jeg startet dagen med å bruke alt for lang tid på øynebrynene mine i dag. Deretter fikk jeg så dårlig tid at jeg måtte bestille taxi for å rekke jobben i tide. Tror dere ikke jeg fikk en Maxi taxi utenfor? Men det var faktisk så gode seter i den at jeg nesten sovnet på vei ned til byen. Med tanke på at jeg la meg 23:45 i natt og sov helt til 07:45, skulle man tro jeg ikke var trøtt. Der tok jeg feil. Måtte kjøre på med iskaffe denne morgenen for å holde meg våken på jobb, men etter den iskaffen gikk det glimrende. Jeg brukte en av mine nyeste bukser på jobben i dag, fikk dessverre ikke tatt ordentlige bilder av den.. Det får bli på mitt neste antrekk tenker jeg. Jeg fikk også gå litt tidligere fra jobben i dag, siden det var litt lite å gjøre. Så da handlet jeg inn den siste julegaven for i år, og nå kan jeg endelig senke skuldrene og bare nyte den siste tiden av 2014. Jeg er ganske klar for 2015 nå!!

Forresten, så har jo instagram gått igjennom alle sånne spambrukere og kan bare meddele at jeg mistet hele 8000 følgere på instagram. Det er litt surt, men jaggu meg deilig å bli kvitt dem! En opptur er de nye filterne de har fått på instagram. Allerede brukt dette på mine 2 siste instabilder. Gjerne følg meg på instagram: Madeleinepedersenn ♥


Sko, skjorte, klokke og magegenser (?) fra Urban & buksen er fra TopShop.

Er dere ferdige med julegavene i år og er du klar for 2015?♥

12 kommentarer
    1. Tror du at du kan finne ut hva buksene heter? sånn akkurat. Eller link til dem på hjemmesiden deres? De var så utrolig fine, og har såå lyst på dem!

    2. Likte buksene ekstremt godt! julegavene henger i en tynn tråd, men jeg er mer enn klar for 2015, god jul fine Madde 🙂

    3. du kler sort neglelakk skikkelig! og fin bukse. mistet heldigvis bare 20 followers på ig, men så har jeg ikke like mange følgere som deg haha.

    4. Anonym: Navnet på buksen er Joni, tror faktisk ikke den heter noe annet men det er modellen liksom 🙂 Joni buksene har ikke mange med hull på knærne, så den burde du finne ganske lett!

    5. Hei Madeleine!
      Elsker bloggen din og stilen din! Du er en skikkelig stor inspirasjon for meg <3 MEN jeg får ikke fulgt deg på insta.. Gjorde det før - men tror du har fått blokkert meg eller noe, så jeg ikke får følge deg lenger.. Vet ikke hvorfor 🙁 men hadde vært veldig nice om du kan fikse det for meg <3 heter saraellefsen på insta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg