ANTREKK 190115

Da jeg våknet i dag, så ut av vinduet og så at det hadde snødd mye, da var jeg raskt opp på bena for å ordne meg til antrekksbilder. Jeg har ventet SÅ lenge på at det endelig skulle komme snø igjen, så jeg kunne ta flotte antrekksbilder med den nye kåpen min med fiiiin hvit bakgrunn. Det er så rart hvordan man ser for seg hele settingen og så blir man så sykt misfornøyd fordi det ikke ble som du så for det i hodet. Jeg er egentlig ikke noe fornøyd med bildene av hele antrekket, grunnen er fordi jeg ikke liker måten jeg poserer på, hvordan jeg bærer klærne i dag osv. Men det funker, siden snøen hjelper litt på den fine stemningen på bildene. Så i dag var det en god blanding av flaks og uflaks. Jeg skylder på at det var minusgrader ute jeg, det får meg jo nesten til å bli fryst ute. Jeg er uansett super glad for å se litt (mye) snø igjen.


Jakke fra Vivikes // T-skjorte fra Eleven Paris // Bukse fra GinaTricot // Sko fra Nike

Hva synes dere & er det snø hos dere?♥

22 kommentarer

Siste innlegg