KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Jeg vil veldig gjerne som blogger kunne gi noe tilbake til dere lesere. Jeg ser at konkurranser er noe dere liker veldig godt. Jeg prøver så ofte som mulig å kunne kjøre konkurranser på bloggen min, og er det èn konkurranse som alltid faller i smak hos dere, så er det Junkyard konkurransene. Jeg ønsker så gjerne at dere skal komme med forslag til hvilke nettsider/ premier dere ønsker å kunne vinne her på bloggen. Selv om sannsynligheten kanskje er liten, skader det ikke å prøve! Det kan være alt fra sminke, hårprodukter, klær, sko, klokker osv. Hvis du/ dere kommer på noe, ikke nøl med å skrive det til meg.

Det er nå på tide med nok en konkurranse her på bloggen min. Denne gangen i samarbeid med selveste Junkyard. Junkyard er en av mine favoritt nettbutikker, og det er derfor veldig gøy å kunne kjøre konkurranser i samarbeid med dem nesten hver mnd som det jeg gjør. Man finner alltid noe man har lyst på, kanskje ikke rart når de har ett så stort utvalg av produkter. Man kan aldri ha for mye klær, ikke sant? Nå kan en av dere bli så heldige å vinne produkter til hele 1500 kroner. Konkurransen er for både jenter og gutter, og vinneren trekkes om ca 3 uker.

For å delta i konkurransen må du:
♥ Følge Junkyard på Facebook her.
♥ Legge igjen mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

LYKKE TIL!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?♥

857 kommentarer

Siste innlegg