ANTREKK: SVEA FUSKEPELS

Jeg er helt dø etter helgen, og det kjenner jeg på en mandag dere. Skal fortelle litt mer om helgen min i et annet innlegg, akkurat nå skal jeg vise frem min nye jakke fra Svea. Sjokkerende nok vurderte jeg å ta antrekksbilder i går, altså dagen etter fylla. Men det var ikke snakk om engang, alle ville bare hjem og sove inkludert meg selv. Etter jeg og de andre søte bloggjentene var i Oslo i samarbeid med Junkyard og Svea, var de så utrolig snille at de ville gi oss en Svea jakke fra deres nyeste kolleksjon. Hvor snilt er ikke det? Åååh, jeg er så fornøyd med samarbeidet jeg har med Junkyard. Mitt lengste og beste samarbeid, som har vart i nå snart 5 år. Jeg ville egentlig ha en svart Svea jakke, men jeg begynte å tenke litt for meg selv at jeg skulle være litt yolo (hehe) og kjøre på med en farge jeg aldri bruker. Jeg falt derfor overraskende nok på den burgunderrøde jakken. Jeg synes det har en litt mørk romantisk farge, så hvorfor ikke? Jeg har stått modell i speilet med denne jakken på, i en veldig god stund nå for å se om jeg liker fargen eller ikke, og jeg liker den, veldig! Det er så deilig å ha litt variasjon i alle jakkene mine, og burgunderrød? Første plagget jeg har i den fargen tror jeg. Men det blir overhodet ikke det siste plagget. Det har allerede begynt å bli 15 grader her, så denne jakken varmer utrolig godt i disse tidene! I tillegg til jakken, har jeg endelig fått meg nye hvite converse sko, det var jammen på tide.

Noe jeg ønsker å informere dere om er at disse nye høstjakkene til Svea er med fuskepels. Veldig mange har veldig ofte lett for å tro det er ekte pels uten å ha lest et eneste ord, derfor var det likegreit å ha det med i overskriften så ingen misforstår. Jeg har størrelse x-small i jakken hvis noen lurer.






Sponset Svea jakke fra Junkyard HER // Genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Converse fra Junkyard HER // Solbriller fra Rayban

Så over til et magisk øyeblikk for meg. Her fikk jeg nettopp øye på noe, og får et lurt glis:

Så kom det enda nærmere, og jeg fikk forelska-masken på mens jeg spurte om jeg kunne klappe den:




Jeg blir seriøst som en liten drittunge så fort jeg ser en hund, bokstaveligtalt.

Hva synes dere om antrekket?

33 kommentarer

Siste innlegg