ANTREKK: RED AND BLACK

Med tanke på at jeg sover ufattelig dårlig om dagen, gikk det dritbra på jobben i dag. Jeg var virkelig i nuet eller hva man sier! Tror denne dagen er den raskeste vakten jeg har hatt på lenge, selvom jeg ikke hadde så veldig mye å gjøre på jobben i dag. Før jeg visste ordet av det, var vakten min over og jeg var på vei til Ida hvor vi skulle sitte barnevakt for lillesøsteren og lillebrorer hennes i noen timer. Jeg tror vi er tidenes barnevakter som lagde eggedosis fordi alle fikk sukkerkick, hahahaha jeg må le. Alle satt og bare lagde smattelyder fordi vi alle ville ha noe godteri, og brått nevnte jeg eggedosis, fordi jeg kunne ikke huske hva det smaker. Brått stod vi med hvert vårt glass fyllt med eggedosis. Men tror det vil bli en evighet til jeg smaker på eggedosis igjen, fyfader så kvalmende. Vi gikk rett fra eggedosis til salt popcorn, og sa oss da veldig fornøyde med gomlingen vår.

Siden jeg hadde kledd meg opp og sminket meg til ett mennesket i dag, bestemte jeg meg for å ta antrekksbilder. Men det var lettere sagt enn gjort med den irriterende vinden. Det er sånne type problemer jenter med langt hår har, og hvertfall bloggere med hår i alle kanter. Jeg ville egentlig stå ute i gaten, men der var vinden på sitt verste så jeg må beklage litt for at det ikke ble de beste bildene. Men antrekket får dere sett så får jeg heller komme tilbake litt sterkere i neste antrekksinnlegg på bloggen. Jeg har skjønt at det beste lyset er før 17:00, så det må jeg også jobbe litt med heretter.








Jakke fra Mistressrocks // Genser, skjerf og sko fra Urban // Veske fra Versace // Skjorte fra Asos // Bukse fra TopShop // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

22 kommentarer
    1. altså, mener ikke å være frekk ellernoe, men jeg forstår ikke hvordan det kan være sant alt det du sier du spiser? du er jo så tynn, da må jo tilfelle være at du spiser minimalt utenom det du skriver

    2. Åh, digger antrekket!
      Har så lyst til å se håret ditt naturlig en dag, det er så nydelig!
      Håper du har det bra, fortsett og stå på!:-D

    3. lisa: Haha, jeg har en unormalt forbrenning som jeg ikke vil bli kvitt før jeg er nærmere 25 år har fastleger og PT-trenere sagt 🙂 Jeg virkelig hater det, for jeg må spise syyyyyyyyyykt mye for å klare å legge på meg, i forhold til hva andre kan spise for å legge på seg. Jeg jobber veldig for å gå opp i vekt nå, og har klart å gå opp nesten 3 kg på nærmere 1 mnd nå. Men det synes dessverre ikke.

      Håper bare inderlig ikke at du tror jeg sier jeg spiser noe men ikke spiser det. For jeg elsker virkelig mat, å lage mat og å spise det og LA DET BLI I MAGEN. Før var jeg ikke flink til å spise like ofte som jeg gjør nå, altså mellommåltider. Jeg spiser enten pizza eller frokostblanding til frokost, baguett eller pølse til lunsj, fisk/ kjøtt til middag med mye saus, poteter og grønnsaker, egg og rundtstykker til kveldsmat, eller rester fra middagen hehe + banan/ eple/druer/sjokolade og yoghurt som mellommåltid + litt snacks her og der. Det er faktisk noe jeg spiser ca hver dag.

      Skjønner det er vanskelig å kanskje forstå hvordan tynne meg kan spise så mye, men eneste svaret jeg kan gi deg, som jeg har fått av profosjonelle leger og personlige trenere er at jeg har en unormalt høy forbrenning. Går på kostplan nå for å komme opp i vekt, men de 2 første ukene med den planen gikk jeg ned, fordi personlig treneren ikke trodde forbrenningen min var så høy som den var. Så nå må jeg ha doblet alt så og si.

    4. wow, okei men da fatter jeg litt, mente virkelig ikke å være frekk altså, du er nydelig, men jeg kunne bare ikke forstå det liksom, aldri møtt noen me såååå høy forbrenning. du er god som takler det så bra da, ikke at du trenger, for som sagt, du er nydelig. takk for svar! <3

    5. Du er en sååå fin og bra jente, men herregud kan du ta et skrivekurs?? Får vondt i øynene, men jeg vil jo lese bloggen din:-(

    6. Anonym: Beklager, men på bloggen fokuserer jeg ikke så mye på tekst men heller bilder. Jeg har aldri likt å skrive mye, heller aldri vært god i det som du vet og derfor er fokuset mer på bildene. Beklager at dine øyne svir.

    7. lisa: Forstår deg så absolutt! Du er ikke den første som spør, og jeg er vel den som har fundert mest over det. Ingen i familien har den forbrenningen, og “woho” at jeg fikk det. Føles ut som om det er en voksen person i en liten kropp, og jeg hater det, haha.

    8. Haha, noen av disse kommentarene altså! Selv om du av og til har noen skrivefeil, eller legger opp setningene annerledes enn etter boka, så gjør det at teksten føles det mer muntlig. En blogg er ikke en artikkel, så man trenger ikke være A4. Det er med på å gjøre bloggen din mer personlig. Akkurat som bildene du tar nå, i forskjellige vanlige steder som i nabolag, i parken osv. Det gjør(etter min mening) bildene såå mye mer levende og fine. Bare fortsett å gjøre din greie, for det er du ganske flink til 😉

    9. Hva er navnet på mac-leppestiften du bruker her? Synes den er så fiin på deg, og vil gjerne ta den med i bestillinga 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg