VIDEOBLOGG: TUTORIAL MED MAX FACTOR – THE LIGHT SIDE AND THE DARK SIDE

// I samarbeid med Max Factor.

Denne dagen har jeg gledet meg så utrolig mye til! Det er vel fordi jeg har ventet en liten stund på å få den siste tutorialen jeg gjorde med Max Factor og Linda Wickmann. Tidligere har dere sett tutorialen hvor jeg hadde en dagmakeup og en kveldsmakeup. Etter vi var ferdig med den innspillingen av første tutorialen, skulle vi endelig spille inn den tutorialen jeg hadde gledet meg mest til. Nemlig en tutorial inspirert av The Light Side & The Dark Side, fra Star Wars TM. Det første jeg tenkte da jeg skulle være med på dette var at pappa kom til å synes det var dødskult. Pappa vokste opp med Star Wars TM leker, og det ble nesten en tradisjon å videreføre det til barnebarna til farmor og farfar. Det var fullt av leker og Star Wars TM filmer overalt husker jeg. Jeg hadde ingen anelse om hva slags makeup som skulle bli lagt på meg, annet enn at den ene looken skulle være lys og den andre mørk. Så jeg satt i stolen kjempespent på å få se resultatet! Den første looken som ble lagt var The Light Side, og jeg tror den ble min favoritt. Øyeskyggen og den gull-glitrende leppestiften var bare så nydelig. Men jeg ble veldig svak for looken nr 2, The Dark Side. Måten eyelineren hadde blitt lagt på både under og over øynene mine, og de sterke kontrastene på både leppene og øynene mine gjorde looken veldig unik.

Disse Star Wars TM produktene er Limited Edition, som betyr at de kun er i butikk/ nettbutikk i en begrenset periode. Så her gjelder det å skynde seg hvis du vil få tak i dine favoritter! I den anledningen kan du få sikret deg produktene på tilbud hos Vita.no og i Vita butikkene. De kjører nå Black Friday med -25% på HELE nettbutikken frem til i natt. Alle de 3 produktene, mascaraen og leppestiftene kan også kjøpes hos Lindex og hos H&M fra og med 30.november. Men som sagt, det er Limited Edition så sikre deg din favoritt før den er utsolgt.

 

var s=document.createElement(“script”);s.type=”text/javascript”;s.src=”http://csp.picsearch.com/player?auth=2p0nHsBMrU9FD5is0wcwUr_4hLi8_RyaEEEnQXzS9vO7sPsLIw7w-h7ESieqSuJiTfWstysYSuEEaW91KHfXztsu2C89Elc4&jsonp=screen9.api.embed&screen9=”+typeof(screen9);document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(s);

KONKURRANSE:
Du kan nå vinne alle disse produktene og 2 gavekort på kinobilletter (ikke premierebilletter)  til STAR WARS: THE FORCE AWAKENS som har Norgespremiere 16.desember. Eneste du trenger å gjøre er å fortelle hvilken look du likte best; The Light Side eller The DarK Side? Husk å legg igjen mailen din i kommentarfeltet

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

81 kommentarer

Siste innlegg