NO PANTS ARE THE BEST PANTS

I dag våknet jeg på den aller verste måten å våkne opp på, nemlig å tro du har forsovet deg til jobben. Jeg har aldri kommet forsent på jobb før, og det skjedde heller ikke i dag. Jeg visste jeg stengte i dag, men av en merkelig grunn så jeg på klokken da den var 09:05 og trodde jeg hadde forsovet meg da jeg ikke startet før 15:00. Det gir ingen mening, haha I know. Likevel etter at jeg på få sekunder var lysvåken, nektet jeg å stå opp så tidlig og la meg igjen for å sove noen timer til. Jeg stod opp rundt 12:00, som var sinnsykt deilig og tok meg en varm dusj før jeg varmet gårsdagens middag til frokost. Beste måten å starte dagen på, og enda bedre da man hopper inn i kosetøyet sitt med favoritt tøflene på føttene. Bare somle seg igjennom huset og vite at man har god tid er nesten skummelt, for brått har man somlet så mye at man får dårlig tid. Det skjedde med meg i dag… Jeg tok meg så alt for god tid til å sitte i sengen og se på tv, ta selfies osv at klokken plutselig var mer enn det jeg trodde. Da måtte man dessverre ut av kosetøyet og inn i jobbantrekket sitt for å gjøre seg klar for stenging på Urban. Mandager er alltid den dagen hvor det er mest å gjøre, og i dag som formen er kjempebra skrudde jeg på turboknappen og fikk gjort masse på jobben. Siden jeg fikk gjort mesteparten på jobben i dag, kan jeg fokusere enda mer på salg og service mot kundene i morgen når jeg kommer til en ryddig butikk. Fantastisk følelse!

Nå for øyeblikket sitter jeg og blogger, mens Ida ligger i samme stillingen som alltid når hun er her. Nemlig tatt over hele sengen min med Victoria’s Secret teppet over seg og iPhonen godt klistret til hånden. Søt er hun òg! Vi avtalte nemlig å se sesongpremieren av Paradise Hotell sammen i dag, og nå venter vi begge spent på at det snart skal starte.

Har du hatt en fin start på uken?

15 kommentarer

Siste innlegg