KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Nå er det på tide med en ny runde her på bloggen med en konkurranse i samarbeid med mine lengste samarbeidspartnere, nemlig Junkyard. Jeg har faktisk glemt å kjøre denne konkurransen forrige måned, så det må jeg nesten beklage. For jeg elsker å kunne arrangere konkurranser til dere, slik at jeg kan gi noe tilbake. Premien èn av dere vinner er et gavekort på hele 1500 kroner, som tilsvarer mye fint på hos Junkyard. Nå har de fått inn så sinnsykt mange kule sneakers og nå som høsten er rett rundt hjørnet hadde det kanskje vært greit med noen nye? Denne konkurransen er for både jenter og gutter, med tanke på at denne nettbutikken selger mye stuff til begge kjønn. Konkurransen vil være i nøyaktig 1 uke, hvis ikke det skjer noen endringer underveis. Dere kan også melde dere på så mange ganger dere bare måtte orke som øker sjansene deres til å vinne.


For å delta:



♥ Like facebooksiden til Junkyard
her.



♥ Like facebooksiden min
her.



♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.



♥ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



♥ Legge igjen mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen & hva ville du brukt gavekortet på?♥

338 kommentarer

Siste innlegg