R E L A X I N G

De siste dagene har gått så fort. Det føles ut som om jeg har tatt en skikkelig lang powernap og våknet opp av at jeg ikke skjønner en dritt. Sånn som i dag foreksempel har jeg følt det er søndag, faktisk glemt det er mandag og det er fordi ting er fullstendig kaos i hodet mitt. På lørdag skulle jeg egentlig på Academy Night Race i Oslo. Antrekket for 50-60 tall’s temaet var lagt frem etter mye slit men hjelp av hun mor, men dessverre ødela denne streiken mye og gjorde at jeg ikke kom meg til Oslo. Heldigvis var det noen flere her hjemme som egentlig skulle dit, men siden de ble hjemme ble det rigget opp til en koselig fest i Larkollen som jeg ble med på. Selv om jeg elsker å dra ut på byen, er disse hjemmefestene noe jeg virkelig har savnet. Det var så koselig å bli litt bedre kjent med personer man vanligvis ikke snakker så mye med ellers. Jeg våknet opp uten noen hangover, men jeg er den personen som får dette hangoveren senere på dagen og ikke med en gang jeg våknet. Så under familieselskapet vi hadde her hjemme, kjente jeg den sakte men sikkert komme. Heldigvis spiste vi så god mat at fyllesyken fort gikk over, og jeg kunne kose meg videre med familien og farmen senere på kvelden.

Mandagen min har derimot vært veldig avslappende! Jeg startet dagen med å ikke komme meg ut av sengen før klokken nærmet seg 14:00, da var det med en gang bort på pcen for å svare på mails og gjøre litt av det arbeidet som ligger bak bloggen. Man føler seg alltid så bra etter å ha svart på alt, notert ned datoer og endelig kan lukke igjen pcen for å fortsette dagen.

Håper dere har hatt en god start på uken♥

Hva har dere gjort i dag?♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg