KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

I samarbeid med Junkyard.no kjører jeg i gang med en ny konkurranse på bloggen. Jeg prøver å få til dette hver måned, og tror jeg har klart det til nå i hvert fall. Begynner jeg å bli glemsk må dere bare rope ut! Jeg digger å holde konkurranser, spesielt når det gjelder Junkyard. Jeg handler der selv, og vet hvor mye fint de har der, i tillegg til at jeg er sponset av dem. Nå er det desember i tillegg, og det hadde vel vært litt passende med en ekstra julegave under treet i år? Konkurransen vil være like enkel som vanlig, vare i 1 uke og du kan melde deg på så mange ganger du bare orker.


For å delta:






♥ Like facebooksiden til Junkyard
her.



♥ Like facebooksiden min
her.



♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.



♥ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



♥ Legge igjen mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte dere denne konkurransen?♥

185 kommentarer

Siste innlegg