KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Det er en sjelden gang jeg skulle ønske at et døgn bestod av 48 timer istedenfor 24. Men akkurat nå er det alt jeg ønsker egentlig. Det er så mye som skjer, og jobben tapper en for kreftene nå som det er masse å gjøre. Det dummeste jeg bestemte meg for å gjøre i dag var å dra på jobb etter jeg hadde tatt 1 sprøyte i hver arm, for jeg kan ikke løfte på en dritt før jeg får vondt og armene bare låser seg. Men nå er det så viktig å stille opp på jobben, siden vi stenger dørene 28.januar. På mandag og tirsdag skal vi rydde hele butikken før Urban Moss er borte, og jeg gruer meg fordi jeg vet jeg kommer til å grine som bare pokker. Bare gi meg denne helgen og de 2 første dagene neste uke, så kommer jeg tilbake sterkere – jeg skal kanskje passe en hund den helgen og da skal jeg spamme dere med søte bilder.

Januar er snart over, og derfor er det på tide med en ny konkurranse i samarbeid med Junkyard. Den vil vare i ca 1 uke, og dere kan melde dere på så mange ganger dere bare ønsker.


For å delta:






♥ Like facebooksiden til Junkyard
her.



♥ Like facebooksiden til bloggen min
her.



♥ Følge @junkyardnorge på Instagram.



♥ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



♥ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

 

476 kommentarer

Siste innlegg