BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN DEL 5

I dag har jeg tatt flere viktige telefoner med viktige mennesker og fremtidige avtaler. Morgendagen vil derfor bli en veldig viktig dag for meg, der jeg får en kontrakt ferdigsignert, da vil det hele bli litt mer ekte og jeg kan begynne å se frem til reisen. Jeg er litt hemmelighetsfull akkurat nå, for hvis noe skal skjære seg er det vondt å ha lagt ut alt på bloggen og så blir det ingenting av. Da jeg får klarsignal av sjefen min, så skal jeg fortelle dere om dette – frem til da krysser jeg alt jeg har om at dette går igjennom. Det er 99% sikkert, men den ene prosenten skremmer meg.

Fra alvor til spøk så har jeg lyst til å dele en ny runde med bildene som aldri kom på bloggen. Sist jeg publiserte et sånt innlegg var i november, og siden den tid har det bygget seg opp nye fantastiske bilder som jeg har lagt til den supre mappen min “støgga”. Jeg blir fremdeles fascinert over hvor rare ansiktsuttrykk jeg kan ha noen ganger, men det er jo bare lættis å se. Og kanskje for dere også, siden vi bloggere ofte ønsker å være perfektsjonister på alle bilder vi legger ut. Tror det bare er sunt å dele slike innlegg som dette i ny og ne. Både for meg og for dere, det demper liksom litt av det presset av å alltid måtte se bra ut på bloggen – og det er deilig skal jeg si dere.

Likte dere dette innlegget?♥

11 kommentarer

Siste innlegg