KOLLEKTIVTRAFIKK HELE UKEN

Jeg har helt glemt å informere dere om denne uka her, og det er fordi den kom ganske brått på meg egentlig. Denne uken hadde jeg null planer, ingen avtaler og faktisk ikke visste hva jeg skulle gjøre med livet mitt. Men etter en rask telefon fra Urban Strømmen, endte det opp med at jeg jobber der hele uken fra 08-16. Strømmen har nå revet ned hele butikken for en reopening av butikken med et helt nytt konsept. Jeg kan love dere èn ting, og det er at det er verdt å komme innom på åpningsdagen deres 10.mai. Urban har aldri sett lignende ut før. Det er så fancy at dere blir sjokkerte over at dere har kommet til Urban. Jeg vil ikke si for mye, annet enn at dette er noe dere selv må oppleve. For min del synes jeg det er så kult at jeg får blitt med på ombyggingen av butikken, og føle at jeg har hjulpet til med noe så stort som det her. Det er lange dager, med tanke på at jeg nå bor hos Ingvild på Nydalen (bare denne uken). Det er mye frem og tilbake, og ganske mye tid på rumpa i forhold til hva jeg er vant til. Så kollektivtrafikk en hel uke tror jeg kan gjøre meg veldig sliten fordi jeg blir stresset over alle menneskene her. Men kanskje jeg liker det bedre i morgen, enn hva jeg gjorde i dag.

Til nå har jeg vært på cafè og kost meg litt i denne fine byen nå som finværet endelig er tilbake. Jeg skal bare slappe av resten av kvelden, siden det blir en laaang dag på jobben i morgen med hele 12-timers arbeid. Så denne kvelden skal nytes fra sofaen!!!

Når noen uheldigvis tar bilder av deg med blits og du blir dritflau:

Hvordan har din dag vært & har du noen spesielle planer denne uka?♥

10 kommentarer
    1. Så gøy at butikken på strømmen skal bli “ny” 😀
      Resten av uken skal jeg reise til Oslo, og faktisk bo på strømmen! Og på jobbintervju, noe som jeg gruer meg til.. men syns dog at det er spennende når det skjer ting!!

    2. åh du er så fin! Digger solbrillene dine, hvor har du kjøpt dem? 😀
      Min uke kommer til å bestå av skole og bachelor, kjedelig å sitte inne når det er så nydelig vær ute :/ men men, det må til, gleder meg til eg er ferdig 😀
      Lurte også på om du vil ha en spørsmålsrunde snart? 😀

    3. Sunniva: Åh tusen tusen takk! Solbrillene er fra Quay Australia, troooor jeg kjøpte dem på Nelly. De er så gamle at jeg faktisk ikke husker… Haha forstår absolutt hvordan du har det med at du ikke får kost deg i finværet, har selv jobbet så mye denne uka at jeg føler jeg har gått glipp av alt.

      Kan gjerne sette i gang en spørsmålsrunde snart! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg