ANTREKK: SILKY DRESS

Da vi var med guttegjengen for noen dager siden så tipset de oss om en strand som kalles for Laguna Rosa. Stranden har altså rosa vann, men “sanden” er faktisk kun salt. Jeg synes det hørtes helt sykt ut, og det samme gjorde Martina. Derfor ville vi få til en kveld der, hvor vi så solnedgangen og faktisk bare sjekket den ut for gøy. Selvfølgelig shoote litt, som var en del av planen. Det rareste jeg la merke til på denne stranden er hvor rart det føles ut da jeg gikk på bare salt. Det lagde så mye lyd, og det var helt hvitt. Jeg har ikke vært på annet enn vanlige turiststrender, så jeg ble litt målløs av dette. På grunn av solnedgangen som var ganske skarp, så var det vanskelig å se hvor rosa vannet egentlig er. Men det kan bli veldig rosa innimellom, og det var litt av det vi håpet vi kom til, men som vi ikke kom til i går. Det gikk fint for oss begge, for stranden var i seg selv utrolig pen og litt gjemt. Vannet der er så salt at man kan ligge å flyte der evig, så vi skulle nesten hatt en til dag der hvor vi kunne få sjekket det ut. Vi prøvde oss på en shoot underveis mens solnedgangen gikk ned, men jeg tror jeg aldri har sett et mer orange bilde av meg før, så vi kjørte heller på etter solen hadde gått ned.

Jeg kunne ikke annet enn å ta frem den fineste kjolen jeg pakket med meg på turen, for å gjøre shooten litt fin i og med at vi stod rett over en nydelig solnedgang. Så less is more, det var det jeg gikk for til denne anledningen. Jeg kan ikke annet enn å elske fargen på denne kjolen, den er så unik.

Forresten; Hva synes dere om at jeg har begynt å publisere mer antrekk på bloggen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole fra H&M // Sko fra River Island // Smykke fra Nelly

12 kommentarer

Siste innlegg