KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Denne helgen er jeg i Oslo fordi det er så vannvittig mye som skjer denne helgen, og alt skjer i i den byen der, samt på mandag. Så nå har jeg tatt med meg håndkofferten min, og den er stappa med alt jeg trenger for å overleve denne langhelgen i Oslo. Siden det er mye som skjer denne helgen, og jeg ikke har dratt med meg pcen hit så tenkte jeg å planlegge litt og har derfor ordnet en Junkyardkonkurranse til dere. Det begynner å bli noen uker siden sist, så nå er det på tide med en ny en! De har fått inn så mye fint den siste tiden, spesielt klær til årstiden og kanskje noen av dere trenger noe nytt? Vinneren får gavekort på 1500 kroner, og med det gavekortet kan du finne deg mye fint. Du kan melde deg på så mange ganger du ønsker, for å øke sjansen til å vinne og konkurransen avsluttes om èn uke.


F O R    Å    D E L T A:






 → Like facebooksiden til Junkyard
her.



→ Like facebooksiden til bloggen min
her.



→ Følge @junkyardnorge på Instagram.



→ Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



→ Legge igjen mailen din i kommentarfeltet

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

230 kommentarer

Siste innlegg