EN HERLIG DAG I SOLEN

Jeg dro til Oslo i perfekt tid denne gangen, siden været bare blir bedre og bedre. Selv på hektiske dager, som jeg ellers ville stresset på, gjør meg roligere på grunn av det fine været. For eksempel i går, natt til lørdag, klarte jeg ikke å sove godt fordi jeg hadde så mye jeg måtte gjøre helt fra morgen til kveld. Rart som det er, var det som om solen bare ga meg energi til å ikke fokusere på stresset men heller bare fokusere på å gjøre det. Det er lenge siden jeg har hatt en dag der jeg har en mental breakdown, og det er utrolig godt å tenke over. Kanskje det er fordi været gir meg så mye lykke, eller at jeg endelig klarer å få tid til å mikse jobben med venner så jeg aldri føler meg helt vekke fra dem.

Dagen i går var så fin på alle mulige måter. Jeg gikk rundt med kjæresten i Oslo’s gater og tittet, så satte vi oss ned på en koselig plass for å drikke litt lemonade som jeg er helt dilla på om dagen. Jeg kjøpte noe som kommer til å sjokkere alle rundt meg, og det skal jeg blogge om veldig snart – jeg lover. Da klokken nærmet seg 15 var det tid for å møte Anja og dra på showrommet til BodaSkins for å mingle og nyte rooftop utsikten. Det jeg ikke forventet var å FÅ en av disse dyre og flotte jakkene, og jeg ble så glad at jeg stammet til de som jobbet der. Må meddele at de fikk en skikkelig god klem av meg etter den flotte gaven!

Utover kvelden ble det konsert på Rockfeller med kjæresten og mange gamle kollegaer, samt gode venner. Det er derfor ikke vanskelig å forstå at gårsdagen var så fin.

6 kommentarer

Siste innlegg