DA STIKKER JEG PÅ FJELLET

Citzien Cope – Sons Gonna Rise (Credz til Jesper)

Heyaaa! Jeg fortalte dere jo at jeg skulle blogge mye mer i dag. Men det blir dessverre ikke noe mere blogging på meg. Karoline spørte i går om jeg ville bli med på fjellet. Vi skal til Sverige, ikke så alt for lenge unna trysil & stedet heter Branâs. Det skal bli kjempe fett & jeg er utrolig spent. Skal bli morsomt å stå på snowboard igjen med Karoline. Sist gang endte det opp med harde fall. Haha! Fikk knust mobilen min gjorde jeg og, jeg tar ikke med mobilen opp i bakken. Skjer ikke, fått meg en lærepenge.

Jeg drar nå snart & kommer hjem på søndag. Ser frem til en sykt koselig opplevelse med Karoline & hennes familie på hyttekos. Har det alltid utrolig morsomt med Karoline. Drit lenge siden jeg var på fjellet sist. Kanskje da jeg gikk i tredje klasse? Haha. KOS DERE MYE I HELGA SÅ SNAKKES VI<3


Jeg håper og ønsker deg en riktig god helg!

Peace out and take care. Håper ikke jeg faktisk må skrive at det er kødd på alle slike bilder. Haha.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Skal du på fjellet i helga & hva står du på ?

– Vi snakkes på søndag! <3

PS! Jeg er usikker på om jeg blogger mens jeg er på fjellet. Vi får se!

18 kommentarer

Siste innlegg