HYTTEKOS I BRANÄS DEL 2

Daughtry – Life After You (Credz til Jørgen)

Heyaaa! På lørdagen våknet jeg av at jeg skulle snu med da jeg klarte å skalle hodet mitt hardt i treseng-kanten. Jeg lo for meg selv til Karoline våkna av det. Vi var skikkelig spente på å dra til bakken. Vi var ferdig påkledd og skulle ta heisen jeg hadde grua meg til hele veien. Jeg faila, jeg hang etter heisen. Karoline gjorde det sjæl. Taper, hihi. Jeg hadde seriøst glemt hvor deilig & gøy det var å stå på snowboard. Fyfaen så gøy det var! Sykt mange fine tryn på oss begge. Karoline kjørte ned et hinder. Trodde jeg skulle dævve av latter. Ho kjørte bare videre så en liten gutt måtte sette det opp igjen. Haha!

I samme bakken fikk jeg ganske stor fart så jeg tryna, spinna rundt noen ganger & slædda bortover. Ble sykt svimmel. Da slo karmaen nok en gang tilbake, og Karoline var den som lo denne gangen. Haha. Vi kom hjem sent & tok en varm dusj så stakk vi inn i badstuen. Til middag hadde Cato & Lise lagd gratinerte poteter med biff & peppersaus. Det må nok være den beste peppersausen jeg har smakt.


Skioutfiten til Karoline, tha real gangstah shit!

Små nervøs før jeg skulle i bakken kan man si. Haha.

Står ved siden av en bra jente der.

KLARE FOR BAKKEN!!!!

Den fine dritt bakken både jeg & Karoline faila i. Her hadde jeg endelig fått balansen!

Karoline chillern som dere ser.

Flink pike og hører på mamma da ho sa jeg måtte bruke hjelm!!!

Matpause på toppen av fjellet.

Så var vi klare for badstuekos!

Herlig jente det der, hihi.

Hva syns dere om sangen & bildene ?
Går det greit at jeg deler opp bildene slik at det kommer en del 3 også ?

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg