PHOTOSHOOT MED EMILIE

Bonobo – Kiara (Credz til verdens beste & feteste bror, Mike)

Heyaaa! Sorry for mæd sen blogging. Men jeg måtte hjem og lage meg noe mat, ble poteter (hehe). Så pakke ned luer, solbriller & ta med speilrefleks kameraet til sis fordi jeg skulle nemlig ha en liten mini shoot med Emilie. Ho har spørt meg før om vi kunne ha en slik fotoshoot siden ho syns jeg redigerer bilder osv så bra. Ntaa! Morsomt å ta bilder med søte jenta, Emilie. Ble så sykt kaldt etter hvert. Haha!

Emilie lo mens jeg hadde fått blodforstoppning i bena nok en gang. Snilla<3<3<3 Jeg fikk tatt noen sykt fine bilder av Emilie. Er skikkelig stolt, jeg. Ho er jo en vanvittig nydelig jente skal jeg si dere. Hihi.


“DIN SKYLD!!!!”

Fineste bildet jeg noen gang har sett av Emilie.

Jøss, her er smilet på vei ja.

Kunne vært et sånt katalog bildet for fete solbriller. Og så klart fet jente!

Forvirra slash sadface? Hehh.

Søte Emilie.

Morsom dag med deg!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hvem av bildene likte du best & åssen kamera har du ?

– Vi snakkes ! <3

32 kommentarer

Siste innlegg