DAGENS OUTFIT 09.FEB.11

Toni Granello – Wings Of Love Remady Radio (Credz til Kinga)

Heyaaa! Stod opp til morgen i dag og kjente at halsen min var svææært sår. Tror jeg begynner å bli forskjøla, jeg er så flink til å ha jakka oppe.. Hehe. Følte meg rar da jeg fikk meg mere våken ved å strekke ut hånda i været. Haha. I mange innlegg jeg har skrevet har jeg funnet ut at jeg høres ut som et skikkelig matvrak. Nevner at jeg er sulten sykt ofte. Haha. Og nå skal jeg snart ned å mekke mat. Hihi.

Jeg har droppa trening i en hel uke nå. Droppa fordi jeg har hatt foredraget & mye lekser. Så i dag skal jeg & Karoline shake sykt på Zumba for å ta igjen de fortapte timene. Yeeah. Slenger ut dagen outfit!


Mamma hjalp meg med å lage kanelboller (den ble jo utrolig lang men, haha).

Ble syyykt godt! Mamma er så master chef.

Lue Carlings Skjorte Carlings Bukse BikBok

Btw, spist sykt mange ganger i dag. Nå døtter jeg i meg mere middag. Hehehe.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Liker du kanelboller & er du ganske energifull om morningen ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg