GÅRSDAGENS OUTFIT 11.FEB.11

Hurts – Stay

Heyaaa! I’m back in black. Jeg følte meg sykt taper som ikke fikk stalket noen gjennom facebook på 24 timer. Haha. Carsten fikk æren av å si de fine ordene “Du får seieren” Jeg vant joo. U GOT PWND! Jeg har innsett at jeg er mer avhengig av facebook en jeg egentlig trodde. Og at det skjer  mye på face i løpet av 24 timer. 41 varsler, de fleste gnidde det inn i trynet mitt at jeg ikke kunne svare dem. Hahaha.

Jeg skal snart ut for å stå modell for Nathalie som har et skoleprosjekt om “klokke“. Ho må ha en person som står modell og bærer på en klokke, Nixon Vega Mint, sa selfølgelig ja. Hihi! Blir morsomt.


Genser Carlings (ziz sin) Bukse Cubus Hippie bånd H&M (Tror jeg)

Nei, er ingen hippie! Not at all….

Prøvde ut en ny mascara som ziz har. IsaDora Wig Wham Heavy Lashes Mascara. Sykt bra!

Fregnetrynet, hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten min & stått modell for noe prosjekt eller lignende før ?

– Vi snakkes ! <3

29 kommentarer

Siste innlegg