TACO AND NAIL ART

Promoe – Colgate White

Heyaaa! I går når sis & pappa kom hjem fra trening skulle vi ha taco til middag. Jeg er ikke spesielt fan av det, men det er jo drit godt. Men ikke favoritten min. Det er så klart poteter og bearnaise. Spist det to ganger i uka. Jeg som skal være sunn. Jeg lata som om jeg var i en bursdag hvor vi spiste oss mette på usunne ting. Slik funker det for meg nå. Btw, jeg hadde sykt teit & random drøm her om dagen. Haha.

Filmen Love And Other Drugs var bra.  Likte den ganske godt. Hovedskuespilleren Jake Gyllenhaal er så søtkjekk. Husker at jeg og Caroline ikke klarte å bestemme oss for hva han var så det ble søtkjekk.


Det der så egentlig bare tørt ut og lite mettende. Men det holdt for meg.

Skriften er med tusj, gjorde det på skolen i går. Haha. Men jeg skal prøve meg på palme negler!

Fornøyd jente.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Liker du taco & hva syns du om neglene mine ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg