ZUPAH SALG PÅ BIK BOK I MORRA

Marcus Only & Dreamon – Nobody (Credz til Alexander)

Heyaaa! Trente med sis i går, ellers skjedde det ikke noe spesielt fett i går. Haha. På Alanya har de en drit god kebabrull at jeg ikke klarte å motstå den i dag og i går. Hihi. Deilig lunsj mat på skolen, yaman! Fast date der, Vivian… Jeg skal se igjen et super herlig trynet senere i dag. Nemlig Martine jenta!!! Ho jobber hele tiden så jeg får dessverre ikke sett ho så ofte. Men vi skal heldigvis leke sammen i dag, hihi.

Det er supersalg på BikBok i morgen på Mosseporten. Håper jeg kan låne litt penger av foreldrene mine så jeg kan kjøpe litt vårklær slash sommerklær. Hihi. Men nå maser mamma om at jeg må vaske opp!

Hva syns du om sangen & bildet ?
Skal du på supersalget i morgen & hvor ofte trener du ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg